duminică, 24 mai 2020

Calea spirituala



Invat sa iubesc,stiu ca iubirea este totul.Vreau sa invat o noua cale pentru mine,sa schimb la mine ce este rau,sa fiu alcineva,un om mai intelept.

Si asa si este


Calea spirituala

Sa nu-ti pierzi niciodata timpul gandindu-te ca mai ai o cale lunga de facut in viata spirituala, ci mai degraba gandestete cat a fost de lunga pana acum si cat de mult ai avansat, dar multumeste intotdeauna pentru progresele tale si sa-ti dai seama cat de recunoscator trebuie sa fii pentru toate. Inconjoara-te de ganduri frumoase, lucruri frumoase, oameni frumosi. Descopera lumina adevarului stralucindin toti si in toate. Lasa lumina ta sa straluceasca dinlauntrul tau. Sa stii ca nimeni si nimic nu poate s-o stinga din afara, numai starea ta negativa poate s-o faca. De aceea fii mereu pozitiv.
Alege intotdeauna calea luminii si ignora intunericul, caci, ignorandu-l ii iei puterea. E nevoie de lumina din ce in ce mai multa, pe masura ce foamea de hrana spirituala creste in lumea intreaga, deci pastreaza-ti lumina vesnic vie. Fii tu insuti o lumina si las-o sa straluceasca din tine, alungand intunericul. Fii tu insuti iubire si lasa iubirea sa se reverse din tine peste toti cei care tanjesc dupa ea.

Noiembrie 13

Afirmati adesea:
Sunt decis sa imi schimba viata daca ea este nefericita,sa aduc in viata mea numai succese,sa fiu atent cu mine,cu gandirea mea,cu deciziile mele,si sa las trecutul la locul lui,sa ma bucur de amintirile mele frumoase,pe cele urate sa le vindec.
Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu