miercuri, 10 iunie 2020

O noua zi


Afirma adesea

Sunt constient ca mintea mea este partea ce ma poate face sa cad,am grija sa nu am ganduri negative,sa nu fac lucruri gresite pentru ca am o minte mica.Mintea ma ridica,mintea ma coboara,deci nu voi fi niciodata sclavul mintii mele .

Si asa si este

O noua zi


Azi e o zi noua, si depinde de tine ce vei face cu ea. Primele tale ganduri, dupa ce te-ai trezit, pot sa coloreze intreaga zi. Ele pot sa fie ganduri inaltatoare, pozitive, sau depresive, negative. Sa nu te lasi niciodata influentat de conditiile exterioare, de exemplu de starea vremii. Ar putea sa fie ceata sau ploaie, dar daca inima ta e plina de iubire si recunostinta, atitudinea ta va fi de vreme insorita si cer albastru. Stii ce raspundere imensa porti pe umeri? Viata e asa cum ti-o faci, deci sa nu acuzi niciodata pe altcineva pentru starea in care te afli, caci sa stii ca ti-ai facut-o singur.
Schimba-ti atitudinea si prin aceasta iti schimbi si vederile. Adopta o atitudine constructiva fata de viata. Alege partea cea buna din tot ce vezi in jurul tau, si ignora restul, daca il ignori, nu-i mai dai forta vitala, si el va dispare. Asteapta astazi glasul dumnezeiesc, in liniste si cu incredere, si gandeste-te ca ziua de azi e binecuvantata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu