vineri, 18 februarie 2022

Fie ca fiecare pas pe care îl faceţi, să vă aducă la voi înşivă!

Ar fi bine sa reusiti sa reveniti la voi insiva.Ati cam plecat din casa sufletului vostru,nu doar cu mintea ,urmand caile altora,dar si cu sufletuL.Ati tot cules,si ati tot ratacit pe drumuri,ca nici nu mai stiti ce sunteti,cine sunteti,sau ce este de luat de prin jurul vostru.Ati reusit sa va lasati asa de indusi in eroare,ca nu veti mai reusi sa va reintoarceti in punctul acela de unde sa vedeti drumul bun de urmat.Sunteti prinsi in propria plasa, si in paienjenisul de minciuni din jurul vostru,ati ratacit drumul evolutiei .Sunteti pierduti in propriile creatii. Ratacind prin mine insami,am ajuns sa nu mai stiu nimic Sunt pierdut in mine insami,si in lumea mea din jur. Am preluat atat de multe,ca adevar eu nu mai stiu Ratacitor in mine insumi,am ramas pe veci sa fiu Am compus cateva versuri 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu