joi, 24 martie 2022

GRESELI

V-ati gandit vreodata ca greselile sunt de fapt invataturi? Sunt experienta de viata,teste date de cei de langa voi cu care voi va descurcati ,sau nu va descurcati tocmai bine uneori. Nu le mai vedeti ca pe niste greseli ,ci ca pe niste teste care trebuie trecute cu fruntea sus,ca pe o experienta care trebuia sa fie acolo in acel moment al vietii voastre,ca pe lucruri ce trebuia sa se intample, ca voi sa extrageti o lectie,fie ea una neplacuta,asa deveniti mai intelepti. Orice greseala,fie ea oricat de mare, sau mica,aduce cu ea intelepciune ,daca sunteti destepti in acel moment sa extrageti lectia rapid. Afirmatie Imi accept greselile, pentru ca ele sunt experienta vietii mele.Imi iubesc asa zisele greseli ,pentru ca eu sunt format din greseli si experiente bune,fara ele eu sunt lipsit de experienta. Si asa este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu