miercuri, 6 iulie 2022

Eu sunt ceea ce sunt

Categoric ca eu sunt ceea ce sunt,si nu o spun ca asa imi vine mie sa spun ca as fi cineva anume,chiar sunt cineva anume.Sunt o fiinta altfel decat toate fiintele inventate vreodata de Dumnezeu,pentru ca,asa suntem fiecare dintre noi.Fiecare suntem cineva,ceva unic.Nu suntem doi la fel,ar fi cam imposibil.Spun acest lucru pentru ca nu pot fi doua minti la fel,doua trupuri la fel,etc.Oricat am cauta noi unul ca noi,nu vom gasi,pentru ca ceva ne va face diferiti fata de orice chestie inventata.Fiecare avem un trup evoluat sau nu,avem o minte,care nu seamana cu a nimanui alcuiva. Sigur ca eu sunt diferita de oricine,pentru ca sunt cum sunt,asa puteti spune oricare dintre voi. As vrea ca fiecare fiinta de pe planeta sa poata spune ca a evoluat,ca este cineva in contextul pamantului,ca poate actiona spre binele cuiva,ca poate schimba ceva,ca este un spirit evoluat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu