joi, 6 aprilie 2023

Adevarul

77. Tu si eu draga cititorule suntem la fel daca rezonezi cu ce scriu eu aici,daca nu esti din alta epoca cu mintea prinsa in ale lumii .Eu nu sunt ca tine daca nu accepti ceea ce eu scriu aici.Eu am fost ca si tine candva dar acum sper sa am constiinta mai mare sa nu mai ma agat de ale lumii.Vreau sa cred ca am invatat lectii si lectii,ca acum pot sa iti spun tie draga Om ca lumea nu este asa cum se vede,ca sunt multe lucruri de invatat.Am invatat ca Dumnezeu este in toate si daca eu nu ma schimb acum in aceasta viata s-ar putea sa nu mai am sansa asta data viitoare.Sper ca am invatat lectii importante .Fiti frumosi la suflet,lasati cutumele si alte lectii ale vietii de aici,cautati divinul real ,pe Dumnezeu nu il gasiti pe pamant,ci in Cer la locul Sau.Sunt multe lucruri ce trebuiesc sterse din inima si mintea voastra,dar asta se va intampla daca constientizati ca nu ceea ce ati invatat pe pamant este adevar ,acel adevar sta in Cer si in inima voasta.Mintea este murdara,plina de idei proaste ale acestei lumi.Trezestete draga Om ,fi mai bun si mai iubitor si cauta pe Dumnezeul Suprem, nu mai te inchina la lucruri puerile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu