miercuri, 21 februarie 2024

Viata

Calatorim impreuna de cativa ani spre ascensiune. Haideti sa vedem cat de departe am ajuns cu totii.Sigur ca unii au facut pasi mari,altii mai micuti,altii deloc.Unii dintre voi au ajuns chiar foarte departe pe acest drum al evolutiei.In 5 ani am facut pasi uriasi ,cel putin eu asa am facut,si multi dintre voi,desi poate nici nu realizati acest lucru.Schimbari sunt multe ,unele dintre ele sunt foarte invizibile pentru voi,dar ele exista.Ma uimeste modul de gandire al tinerilor,exprimarea lor,si chiar aspectul lor facial,adica au chipuri foarte altfel decat al omului care exista acum,adica al celui neevoluat.Clar au inceput schimbarile ,si nu suntem chiar atenti sa le vedem pe toate.Ma bucur ca am vazut schimbari acolo unde nu ma asteptam,dar si raul este la el acasa,si nu se da dus.Am intalnit oameni care traiesc intr-o comunitate ,si se denumeau chiar ei necrofagi.Puteti sa va imaginati ca pe teritoriul Romaniei exista oameni mancatori de carne umana? Va asigur ca nu puteti sa credeti asa ceva,cum nici eu nu cred inca ca am putut sa intalnesc asa ciudatenii,o secta urata care se pare ca fiinteaza in Romania,dar si unii care isi spun draci,care au si acestia niste reguli de iti vine sa fugi.La ei se taie un san femeii,o scot in pielea goala afara din casa inainte sa se casatoreasca cu unul de-al lor.Eu cand am aflat asa ceva,mi-am facut cruce,va asigur.Sunt bolnavi mintali toti,si cei care se denumesc draci,si cei ce mananca carne de om.Credeam ca am eu idei aiurea,ca ceea ce aflasem eu era poate poveste referitor la necrofagi,sau ca exista secte pe la noi pe la romani.Dar uite ca omului ii este dat sa afle multe intr-o viata. Si asa este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu