luni, 9 ianuarie 2017

Omul inteligent

Omul inteligent este foarte atent in cautarile sale,in tot ceea ce face,sau cum gandeste.Astazi gasim oameni care se cred inteligenti ,si culmea, si superiori celor ce sunt ca si copii,adica cu putina intelegere.Sigur ca si cei cu putina intelegere,copii ,cum le spun eu in ale evolutiei ,pot fi foarte inteligenti,si destul de destepti in spatiul lor,acolo in intelegerea lor,pe limba lor.Nu trebuie sa fi evoluat de nota 10 ca sa fi si inteligent.Omul poate lua nota zece si pe prima treapta a evolutiei sale,adica face lucrurile bine acolo unde se situeaza el ca si intelegere.Clar ca si cei rai ,si foarte rai ,iau note de 10 la rautatea lor,desi ei nu vor fi niciodata in viata aceasta a lor undeva unde sa ajute,sa fie de partea binelui.Ei vor fi de partea binelui,dar pentru ei,pentru restul atribuie nepasare,pentru ca asa sunt ei.Lumea este plina de nepasatori pentru cel de langa ei,si nu trebuie sa fie deloc asa,de aceia avem ce avem,adica numai lucruri rele.


Vedeti voi,cand iti faci un Rai al tau,acolo in casa ta,sau pe mosia ta,ca unii detin averi fabuloase,si afara ,dincolo de acea lume este Iadul,oare de ce te-ai agita sa creiezi Rai doar pe o bucatica de pamant,si restul sa fie Iad? Oamenii sunt inconstienti,chiar foarte inconstienti,nu isi dau seama ca nu vor fi fericiti decat pe bucata lor de Rai,in rest este Iadul,iar acel Iad intr-o zi o sa ii distruga,sau o sa le curme viata.Iadul de dincolo de gardul vostru,si dincolo de casa voastra,daca nu aveti un gard in jurul pravaliei voastre pline cu bunatati doar pentru voi,o sa va ia viata.Nu ati invatat ca Iadul de pe pamant inseamna moartea tuturor celor ce nu vor invata sa cladeasca Raiul peste tot.Inseamna involutie,inseamna pe intelesul tuturor o nota de plata ce trebuie platita cu viata.Dumnezeu da viata vesnica doar celor ce fac Rai pe oriunde pasesc,cu gandul,sau cu fapta lor de zi cu zi.Sa aveti averi  nemasurate,ganditi-va si la restul,dati din ele ca nu se face gaura in Cer,ajutati,claditi frumos,aduceti spre voi imortalitatea,doar asa o sa o aveti.Cand o sa invete omul ca doar asa exista ,poate lumea o sa fie mai altfel,note de plata nu o sa mai fie,deci sa invatat o lectie dura cu plati de mii de ani.Nu veti exista daca veti continua sa aveti doar Raiul vostru,si restul sa traiasca in Iadul de afara,care sigur este construit de cei ce au prea mult,prin nepasare,prin luxul lor,prin plata celor multi cu prea putin.De ce sa vin eu la tine bancherule sa imi imprumuti bani de casa,sau masina,sau de alte lucruri care imi trebuie,sa devin eu sluga ta o viata pentru a avea si eu un mic confort ,si sa nu ma platesti tu cel cu firma cum trebuie?De ce sa muncesc eu pentru tine,si tu sa ma platesti prost,ca eu sa nu am nimic,desi muncesc de dimineata pana seara?Da-mi un salariu decent ca eu sa nu ajung la usa altuia care sa imi imprumute bani.Acela de unde are acesti bani? Voi de ce aveti bani si eu nu am desi muncesc  zi lumina o viata? Uite asa omul de rand nu gandeste,si tot uite asa avem Rai si Iad pe acest pamant.Noi cei multi si putin cam fraieri ca nu extirpam raul ,muncim pentru altii,iar aceia isi fac Rai din munca noastra,uitand ca intr-o zi vine nota de plata pentru ei.Sigur ca si pentru prostul muncitor vine nota de plata,ca nici el nu a stiut sa ceara,sau sa schimbe Iadul,tot ca si cel cu bani.Undeva,candva ,toti vor plati pentru neintelegerea vietii,a regulilor ,a evolutiei,si pentru ca nu au stiut ce vre-a Dumnezeu de la fiintele de pe aceasta planeta.Nu Dumnezeu da ceva,ci omul trebuie sa isi de-a singur.Averea o are omul ,nu Dumnezeu.Pamantul il detine omul, nu Dumnezeu,deci ce asteptati cu totii?Nu o sa avem niciodata altfel pe planeta,decat daca va dati seama ca nu trebuie sa existe Rai si Iad,ci doar Rai, un Unu,cu tot ce trebuie sa aiba o fiinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu