sâmbătă, 9 martie 2019

Activitati


Afirmati adesea

Sunt constient ca o atitudine negativa imi poate crea mari probleme,imi poate frange aripile,eu am nevoie sa zbor,sa progresez,sa aduc in viata mea multa intelegere,frumusete si progres maxim.

Si asa si este

Activitati


Opreste-te o clipa din activitatile tale si cerceteaza ce ai pus pe locul intai in viata ta. Lucrul? Trairea? Dorintele?
Nevoile ? Cauta mai intai imparatia Dumnezeu! Gaseste contactul direct cu El si toate celelalte ti se vor da pe deasupra.
Nu-ti dai seama ca aceasta comunicare cu El inseamna mai mult ca orice, pentru ca de aici se trag toate? Joaca-ti rolul si pune lucrurile de prima importanta pe locul intai. Nu poti scoate apa din fantana daca nu iei o galeata, o legi de o franghie, o cobori in fantana, o umpli cu apa si o tragi in sus. Trebuie sa faci ceva,trebuie sa faci un efort si sa-ti joci rolul. Daca stai pe marginea fantanii si te uiti la apa, ea nu va veni pana la tine. Asa e si viata spirituala. Nu vei realiza unitatea cu dumnezeirea, stand si uitandu-te cum au realizat-o altii. Fiecare suflet trebuie sa caute si sa gaseasca singur inlauntrul sau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu