miercuri, 19 august 2020

Armonie cu intregul

Mantra pentru astăzi este: "Timpul meu este prețios, timpul meu este luminos, timpul meu este bun, timpul meu este potrivit, timpul meu de a acționa este acum". Asa si este Armonie cu intregul Esti in armonie cu intregul? Te simti una cu toate sufletele din jurul tau si simti pacea in sufletul tau? Faci parte din haosul si confuzia care domnesc acum in lume, sau viata ta face parte din raspunsurile la problemele lumii? In momentul de fata, nu mai poti sa fii intre cele doua,ori lucrezi pentru lumina, ori nu. Alegerea e in mainile tale. Ori esti cu Dumnezeu, ori esti impotriva Sa. Credinta ta nu poate sa fie caldicica sau cu jumatate de inima. Trebuie sa crezi din toata inima, sau sa nu crezi deloc. Sa fii inflacarat, sa arzi de iubire , sa fii cu totul dedicat, sa fii hotarat sa faci voia lui Dumnezeu cu orice pret. El iti cere totul, si numai cand Ii vei darui totul, vei primi totul. Atunci nu-ti va refuza nimic si vei sti ca tot ce are este al tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu