joi, 13 august 2020

Slava lui Dumnezeu

 

Mantra

Sunt  pe calea mea,si voi merge pe ea pentru ca asa sunt eu.M-am schimbat,sunt dornic de schimbari si mai mari,de evolutie,de stari de fericire,de reusite,altele decat eu am avut pana acum.Ma inconjor de oameni cu care eu rezonez,si nu ma supar niciodata daca cei din jurul meu ma privesc ca si cum eu sunt diferit de ei.Nu sunt diferit,sunt doar mai citit,si mai ascultator la tot ce ma inconjoara ,mai atasat de divin.

 Si asa si este

Pastreaza-ti nivelul cerintelor foarte inalt, cu cat mai inalt, cu atat mai bine. Sa nu fii neglijent cu nici un lucru pe care-l faci. Perfectiunea trebuie sa-ti fie intotdeauna tinta. Ar putea sa-ti para imposibil de atins, dar, cu toate acestea, trebuie sa tinzi mereu spre ea, sa te straduiesti mereu. Sa nu te multumesti cu ceva mediocru sau ceva facut cu jumatate de inima si fara iubire. Tot ce faci, in orice domeniu, sa fie facut spre cinstirea si slava lui Dumnezeu, caci daca tinta ta este sa faci totul pentru El, ea va fi intotdeauna la nivelul cel mai inalt si nu vei fi multumit pana nu vei da tot ce e mai bun din tine. Invata sa uiti de tine insuti, ca sa-i servesti pe ceilalti. Vei gasi o reala bucurie in a darui, la orice nivel. Amintesteti mereu ca exista mai multe niveluri la care se poate darui, de la cel mai inalt la cel de jos, de la cel spiritual la cel fizic. Oricare ar fi nivelul care ti se prezinta, daruieste mereu, daruieste din toata inima, si vei vedea ca asa cum ai dat, asa vei primi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu