miercuri, 14 iulie 2021

Adam

Eu sunt Adam,sunt alaturi de acest canal de aproape 2 ani,am facut multe lucruri impreuna,chiar sa dam teste umanitatii.Sunt langa acest canal sa il avertizez mereu ce este bine si ce este rau.intodeauna am fost prezent ca si prezenta fizica,ca un Inger care isi pazeste fiinta data spre paza.Am aparut in momente grele pentru canal,am scotocit prin viata canalului,nu am fost multumit,dar in final am ajuns prieteni.Acum cand avem ceva de discutat, discutam pe larg.Sunt multe probleme ce trebuiesc abordate,si nu imi place citirea constiintei asa cum este ea acum. Si altii v-au avertizat sa incetati sa mai stagnati,sau sa dati inapoi,vreau ca la citirile de peste cateva luni sa se vada o evolutie destul de mare la voi ca si constiinte.Blogul vreau sa fie citit de multa lume, pentru ca noi va trimitem energii de vindecare pentru toti aceia ce ne cititi cuvintele.Eu voi fi aici macar cu cateva cuvinte pentru voi pentru a va vindeca cu energia mea binefacatoare.Va voi spune ca suntei cei mai frumosi,cei mei vrednici de lauda cei ce sunteti permanent pe bloguri incercand sa savurati toate mesajele canalizare existente.Sigur ,nu sunt ele toate bune,dar este bine ca sunteti interesati,si ca va ganditi la evolutia voastra personala. Anul acesta avem multe energii binefacatoare,explozii solare foarte multe,eclipse,si portale.Aveti grija ca acele energii nu sunt toate benefice,o sa va simtiti ca la ascensiune cu ele,dar in final o sa fie totul bine.Avem portale de la care o sa luati energiile care trebuie,avem de toate pentru voi,poate o sa ascensioneze mai multi in luna septembrie. Sunt aici pentru voi,voi fi mereu cu voi,cu energia mea sa va ajut. Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu