luni, 26 iulie 2021

Metode de abordare a vietii

Uneori lucrurile nu ies asa cum sa planificat,nu ies in moduri cum am sperat noi.Puteti face pasi inapoi,si chiar i-ati facut.Am asteptat de la voi evolutie,si ne-am ales cu o stagnare si involutie destul de mare in ultima perioada.Ar trebui sa abordati viata dintr-o perspectiva diferita,poate asa reusiti sa vedeti imaginea de ansamblu si sa faceti ceva in privinta evolutiei voastre. Schimbati metodele de abordare,poate aveti alte rezultate in cresterea voastra ca si constiinta,poate vedeti altfel lucrurile.Probabil ca ceea ce se intampla acum este temporar,poate este doar o mica stagnare pentru aceia ce au evoluat,sau o cadere mica pentru cei ce nu au evoluat deloc.Nu ar trebui sa va faceti griji ,pentru ca daca constientizati, puteti sa va redresati foarte usor,deci perioada aceasta de stagnare si cadere libera spre abisul mintii fara nimic,sa fie doar o trista perioada ce se va terminta cand vine vremea constientizarii ca asta ati facut in ultimul an si jumatate.Oportunitati de evolutie vor fi mereu,inceputuri mereu,urmati-va inima si totul o sa fie bine.Sa aveti credinta ca va dati seama la timp ca ati facut pasi inapoi,si cu toate fortele voastre o sa iesiti la lumina.Lumina mintii este necesara,altfel ce se alege de omenire? Urmati-va calea evolutiei,schimbati-va,cresteti,vedeti ce se intampla in jurul vostru.Trecutul sa il lasati in trecut,aveti perspective mari in fata.Mergeti mai departe si totul o sa fie bine.Urmati-va calea trezirii,asa cum ati facut anii din urma cand la citiri aveati o constiinta destul de mare.La un moment dat totul era foarte bine,acum ceva sa intamplat la nivel de constiinta globala,si o cadere se citeste .Se poate mult mai mult,stim ca puteti,deci va rugam sa evoluati. Mantra Fiecare moment din viata mea este o oportunitate sa evoluez,sa experimentez viata si frumusetea ei.Imi extind lumina mea. Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu