vineri, 16 iulie 2021

Mesaj de la Arhanghelul Rafael ......Mama Pamant

Aveti grija de pamantul vostru,el este tot ceea ce aveti in viata.Daca nu aveti grija de el, in viitor nu o sa existe.Trebuie neaparat sa va ingrijiti de el.Noi suntem aici de prea multa vreme,i-am vazut ciclurile,ceea ce se petrece acum nu este deloc bine.Astazi am venit cu acest mesaj sa va avertizez ca pamantul intra intr-o faza nu tocmai buna,de aceia trebuie sa aveti grija de el.Umanitatea a cam luat-o razna,gunoaie peste tot,mizerie de nedescris,constiinta mica,totul merge prost.De ce nu aveti grija de casa voastra?La nivelul Romaniei este dezastru,noi suntem oripilati de cata dezumanizare aplicati fasiei voastre de pamant.Sunteti o natie putin altfel,noi nu va intelegem stilul urat,nu traiti bine deloc,nu sunteti constienti de voi.Noi am dori ca prin aceste mesaje sa intelegeti ca sunt ochi pe voi,ochi ce intr-o zi or sa va traga de urechi.Ca natie,am spus,sunteti altfel,indiferenti cu mult mai mult fata de restul popoarelor,nu va pasa de casa voastra ,sunteti ceea ce noi denumim cam puturosi,scuzati-ne expresia,nu aveti acel ceva ce au alte natii.Pe teritoriul Romaniei este intodeauna altfel,lipsa de educatie,oameni care traiesc de pe o zi pe alta,conducere proasta,care este pusa chiar de voi.Nu reusiti sa iesiti din impasul care sa creat de 30 de ani,mergeti din ce in ce mai prost,dar chiar si asa, poate intr-o zi o sa vedeti calea.La capitolul trezire stati foarte prost,sunteti din ce in ce mai putini treziti,oameni care au luat alte cai,este bine sa fiti mai atenti.Noi nu va putem ajuta decat cu sfaturi,speram sa tineti cont de ele.Din pacate astazi sunt un mesager ce va spune sa aveti grija mai mare de voi,si de casa voastra ,care se pare are de suferit din cauza voastra. Mesajul meu este scurt,dar sper ca ati inteles esenta vorbelor mele,chiar daca ele au fost cam dure.Nu este frumos sa spui cuiva defectele,poate intelege gresit intentia.Nu am vrut sa dam mesaje romanilor, pentru ca in primul rand nu am gasit canal,iar in al doilea rand nu sunteti capabili.Va trebuie o mare legatura cu noi,spiritual trebuie sa fiti treziti foarte profund,sa aveti capacitati telepatice,cu care va nasteti,sau nu.Din pacate pana acum nimeni nu ne-a preluat,este urat,ati preluat mereu de la altii.Cert este ca acum va dam aceste mesaje,care cu greu au fost si ele preluate de preluatoarea de fata numita Maria.Colaboram de mai multa vreme,deci ea este capabila sa preia prin auzite mesajele noastre.Telepatia nu este pentru oricine,asta este clar,chiar si ea are probleme de concentrare.Daca mai sunteti si altii capabili,cereti mesaje de la noi,noi va vom auzi intentia.Nu mintiti ca sunt de la noi,noi vom sti.Sunt destui care au incercat asa zisa canalizare,pacat,dupa ce ca nu aveti channeleri,se mai si minte.As dori in incheiere sa va transmit toate cele bune,sa aveti grija de voi,si data viitoare sa am mai multe de spus de bine de voi. Namaste

Un comentariu:

  1. Ce ciudat...Am sentimentul ca adevaratele mesaje celeste au fost falsificate intentionat in grupurile new age de pe net. Nu prea sufla nimeni vreun cuvant despre suferinta animalelor, a padurilor...Majoritatea sunt mesaje vanitoase despre cat de minunat este omul si cât de mult merita el sa se bucure, sa ia, sa ingurgiteze, sa devoreze, sa se distreze.
    Păcat...Falsificarea adevaratelor mesaje ii va costa pe copiii cristal, curcubeu, stelari, multa suferinta, intr-o Românie cu vibratie atât de joasa!
    Ma lupt cu inertia si grandomania romanilor de 11 ani! Cam degeaba m-am luptat.

    RăspundețiȘtergere