miercuri, 18 aprilie 2018

Cum imi pastrez constiinta ridicata




Cum mi-am pastrat eu constiinta ridicata ? Simplu de tot,am scris zilnic cate ceva pentru lume,am citit tot ce se poate citi despre ascensiune,am incercat sa inteleg totul si sa valorific aceste informatii si pentru altii.
Zilnic citesc,scriu,fac de toate care sa ma sustina ,sa imi pastrez o constiinta mare.Nu ma las doborata de nimic,chiar daca am probleme sa zicem lumesti.Toata lumea are probleme acasa,lipsuri,vieti destul de urate ,deci mare grija la tot ce faceti sau ce ganditi,este foarte usor sa pici de pe piedestal si sa nu te mai regasesti ani buni.Evolutia nu se face prea usor,asa ca aveti mare grija de mintea voastra,este necesara o mica destabilitate sa va faca sa picati.Viata nu este deloc usoara , eu am inteles acest lucru inca din primele zile ale trezirii mele.
In mometul cand m-am trezit am inteles ca exista doua vieti de acum in viata mea,una este viata mea alaturi de adormitii de langa mine si alta este viata mea din mintea mea din sufletul meu,eu cea care nu o stie nimeni.
Sigur ca si eu am viata mea personala ,cea nestiuta de nimeni,si viata normala la gramada cu toti cunoscutii mei,aici trebuie sa am mare grija ,ca ei au intelegerea lor,eu pe a mea,trebuie sa intru in lumea lor cu intelepciune si sa fac in asa fel sa fie bine si pentru ei,si pentru mine.Reusesc si cred ca si voi reusiti ,este o viata dubla aceasta traire,dar este frumos,eu reusesc sa fac fata cu brio in aceste situatii.Cu timpul intelepciunea isi face treaba,asa ca veti reusi sa traiti in doua lumi ,si sa va fie bine.
Eu traiesc in aceste doua lumi destul de frumos,deci am invatat cum sa fie cu mine,si cu lumea, sunt multumita si fericita.Lumea de langa mine va ramane asa multa vreme,pe cand lumea mea interna ,adica eu insami sunt intr-o continua schimbare si invatare,deci eu sunt alta in fiecare zi a vietii mele si ma voi transforma permanent,asa este bine,luati de exemplu acest lucru si schimbati-va in fiecare zi cate putin,si lasati lumea cu ale ei drumuri de parcurs,fiecare la randul sau o sa treaca prin transformari candva pe drumul vietii lor.

Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu