luni, 23 aprilie 2018

Cum imi schimb viata



Asa m-am intrebat eu candva.Cum imi schimb eu viata ? Nu mai sunt multumita de ea deloc,asa era atunci,asa a fost cadva timp dupa ce m-am trezit.Va dati seama ca vedeam ce era gresit,dar nu reuseam sa schimb mare lucru,era prea greu ,nu stiam nici eu cum sa fac,sau sa abordez lucrurile sa fie cum vroiam eu atunci.Cu timpul am reusit sa schimb cam 90% din tot ce nu imi place,dar tot nu sunt multumita.Sigur ca cele 10 procente ramase nu tin de mine ,ci de situatii,si de restul familiei,ca pe ei doar Dumnezeu ii schimba,deci voi ramane cu lucruri care imi vor mai da batai de cap ,ca asa este viata pe aici pe planeta,nu poti sa ii omori si nici sa iesi din familie sa iti fie tie bine ca te-ai trezit,deci mai avem si situatii ce trebuiesc aprobate de noi,sau traite ,ca asta este situatia.Pana la urma daca esti un trezit nu mai iei chiar asa in seama lucrurile lumesti,le resimti mai usor,mai lejer ca ai alta abordare si intelegere.
Eu am schimbat cam tot ce era de schimbat,asa ca acum sunt multumita sa zicem cam 90%,ca mai sunt destule ce mai trebuiesc rezolvate,dar vorba aceia,nu poti avea totul,mai sunt si lipsuri care sa iti mai zgandare intelegerea,reusitele,comoditatea ta .
Intodeauna sa alegeti comoditatea vietii de om trezit,sa nu acceptati deloc ca altii sa va manipuleze,cei fara cap sunt mari manipulatori in tot si toate,ei conduc lumea ,nu voi,ei fac drumul omenirii ,nu voi,asa ca mare grija cu omul fara constiinta,ca isi pune el in cap sa faca ceva,si alunecati rapid de pe drumul vostru.Puterea in lumea aceasta sta la cel fara cap,el conduce totul,el traseaza linia pe unde calcam cu totii,mare grija ca uite asa te trezesti ca unul din acesta iti ruineaza viata.

Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu