luni, 17 iulie 2023

CHAT 10

Flora: revin la tipa asta ...mi-a spus ca daca asa scrie in biblie si spune Iisus , ea nu isi bate capul sa vada ,daca este asa sau altfel 5:24 PM Sy.: da..limitata 5:24 PM Sy.: parca nu asta fac toti ! 5:24 PM Flora: are cam 56 de ani ,am ramas fara replica 5:25 PM Sy.: toti sunt limitati,iau ce spune biserica si gata ,fara sa gandeasca daca o fi asa,de fapt cum sa puna la indoiala invatatura biserici 5:25 PM Flora: si am avut acum contact direct cu cineva care nici nu vrea macar sa gandesca ,daca ar putea fi si altfel 5:25 PM Sy.: pai de ce sa gandeasca bre? 5:26 PM Flora: m-am ingrozit ... 5:26 PM Sy.: vrei sa iasa fum din tartacuta ei? 5:26 PM Sy.: prostia la ea acasa in capul unora 5:26 PM Flora: asa ca este jale cu omenirea 5:27 PM Sy.: oho,putin spus 5:27 PM Sy.: cum am zis prostia la ea acasa 5:27 PM Flora: si nu este din farful dealului ,locuieste de 25 de ani in Aus. 5:28 PM Sy.: nu ai ce sa ceri la unii,nu au cu ce sa gandeasca sunt limitati rau de tot in gandire 5:29 PM Sy.: la unul de 0,5 constiinta nu ai ce sa ii ceri 5:29 PM Flora: cu cine sa faci ceva ? vai de ei ..sunt de limita limitei 5:30 PM Sy.: nu ai cu cine sa faci evolutie 5:30 PM Flora: cand dau de astfel de oameni imi amintesc de ceea care avea 4 copii si zicea ca ia adus barza 5:31 PM Sy.: zilele trecute trecea un grup de 2 persoane pe aici si imi zice....suntem ce suntem lasa-ne in pace,la astia ce sa le zici,ori sunt dracime,ori adormitii adormitilor Flora: tu sa le lasi in pace , tot tu ? 5:31 PM Flora: isi merita soarta ..ca altfel cum 5:32 PM Sy.: da..clar isi merita soarta ,dupa 7 ani de vorbareala sa nu ai nimic in cap acum ,cam iti meriti soarta ce vine 5:33 PM Sy.: nu le este frica de nimic,se cred invicibili 5:33 PM Flora: si pe urma vin la tine sa-i salvezi , sa-i scoti din prostia lor 5:34 PM Sy.: ooooo.cum asa 5:35 PM Sy.: din prostie trebuie sa te salvezi singur 5:35 PM Sy.: numai asa ai sansa sa mergi mai departe 5:35 PM Sy.: ca info sunt cu carul acum peste tot pe net,daca vrei trezire ai de unde sa te informezi 5:35 PM Flora: cum ai patit cu Stela Popescu si eu cu ruda aceea a mea , care mi-a spus ca la biserica ei catolica se respecta credinta 5:36 PM Flora: ca murise si a venit la mine noaptea sa o ajut eu 5:37 PM Sy.: pai sa respecte ce cred ei ca nu ii deranjeaza nimeni din ale lor,sa stea frumos in prostia lor ca or sa fie dusi la groapa de gunoi a universului intr-o zi si atunci or sa vada ei ce au pierdut 5:37 PM Sy.: nu isi bate nimeni capul cu gunoiul universului 5:38 PM Sy.: inca sunt intrupati peste tot,dar la final se va face alegerea si gunoiul va merge unde trebuie dus 5:38 PM Sy.: adica la groapa de gunoi 5:39 PM Flora: SY, ai scris mai sus Sy. : greseala omului nu este de rezolvat de catre dumnezeu ,te-ai referit in general la greseli ? 5:39 PM Sy.: pai Flora astepti sa iti rezolve dumnezeu greseala ? acolo nu se baga nimeni,tu rezolvi ,nimeni alcineva,aaaaa poate sa iti dea o idee capul tau da,,dar nu altfel 5:40 PM Flora: pe care se fac zilnic din partea oamenilor in toate domeniile ? 5:40 PM Flora: categoric , ca doar nu vine Dumnezeu sa faca treburile si indatorilile omenirii 5:41 PM Sy.: logic ca nu 5:42 PM Sy.: dar omul este intelept in profunzimea mintii lui,deci daca sta si asculta mintea lui ajunge sa primeasca raspunsul corect si uite asa rezolva problemele lui 5:42 PM Sy.: dar cand nu gandesti clar ca ai probleme de intelegere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu