joi, 13 iulie 2023

CHAT 9

Flora: deci aseara a fost cu Alaska 5:09 PM Flora: pe sup. de peste 1300 de mii de metri patrati , nu este locuit sau ici colo bastinasii 5:10 PM Flora: am gresit un milion ,treisute de mii 5:10 PM Flora: vremea este deosebit de capriciosa , cu vant ,ninsori ploi si devieri magnetice 5:11 PM Flora: piloti cu mare experienta sau pierdut si nu ia mai gasit deloc 5:12 PM Flora: ei il socotesc cumva ca la triunghiul Bermudelor 5:12 PM Sy.: cine stie ce portaluri sunt acolo 5:12 PM Flora: au si vulcani intr-un viulcan de acest fel intra si ies nave extraterestre ,asa cum spui este socotit o mare zic ei poarta stelara 5:13 PM Sy.: pai si asa este cred,ca intrateranii trebuie sa iasa pe undeva 5:14 PM Flora: deci un mare portal 5:14 PM Sy.: daa..posibl 5:14 PM Flora: este o metoda ,nu mai stiu cum ii spune care face controlul subteran si au gasit acolo o mare piramida neagra 5:15 PM Sy.: aha 🙂 5:16 PM Flora: ia aratat si fotografia la piramida , mai degraba era pozata local ..dar, ma rog asa au spus 5:16 PM Flora: cine sunt acolo si conduc toate dispozitivele ?? extraterestrii 5:17 PM Sy.: sau intrateranii 5:17 PM Flora: nu au spus care dintre ei , doar ca aratau niste siluete foarte inalte si subtiri 5:18 PM Sy.: ca se mai zice ca sunt anomalii pe planeta pe unele locuri,eu zic ca intrateranii au centrale electrice,atomice si clar acestea afecteaza suprafata 5:18 PM Flora: daaaa, ca la un moment dat au spus ca produc electricitate cat necesarul Canadei 5:19 PM Sy.: clar au si ei centrale si astea afecteaza suprafata 5:19 PM Sy.: cine stie ce fel de centrale 5:19 PM Flora: la atat a fost estimata productia de acolo , ca o folosesc sau nu pe oiata nu au spus 5:20 PM Flora: piata 5:20 PM Flora: deci ,in acesta zona sunt extraterestrii, la americani zona 51 si tot desertul ala ..tot extraterestrii 5:21 PM Sy.: cred ca am ramane cu gurile cascate daca am afla ca pamantul asta pana la urma va fi condus de extaterestrii 5:22 PM Sy.: si intraterani 5:22 PM Flora: cam jumate de lume de pamant sunt ei , ca in colaborare , ca ei sunt la putere ..nu este greu de dedus 5:22 PM Sy.: da...sunt la putere clar 5:22 PM Flora: asa ca nu mai avem ce astepta , sunt aici si cand vor vrea ,daca vor , se vor arata 5:23 PM Sy.: daaa 5:23 PM Flora: iti spun am ramas cu gura cascata 5:24 PM Sy.: ma bucur ca au inceput sa vorbeasca la liber 5:24 PM Sy.: este ceva 5:24 PM Sy.: sau este inceputul a ceva 5:24 PM Flora: asta daa 5:24 PM Flora: ce am vazut sunt zonele mari ,intinse ,dar sigur sunt o multime si mai mici 5:25 PM Flora: sa nu uitam ca si Cinamar a vorbit de diferite zone ,inclusiv Ro. 5:26 PM Sy.: daaa 5:26 PM Sy.: pacat ca nu a mai scos nicio carte mai aflam una alta 5:26 PM Flora: o sa scrie el ,eu mereu intreb ,cand ajung la Obor ,este undeva unde se vand carti 5:27 PM Sy.: aha 5:27 PM Flora: dupa ce am vazut aseara , am zis ca nu mai avem ce astepta ..ca sunt aici si sunt de multi ani 5:28 PM Sy.: daa..posibil 5:28 PM Sy.: dar cum au zis ei nu isi fac simtita prezenta prea clar ca le este frica si lor sa nu fie omorati 5:29 PM Sy.: deci lucreaza ei cu pamantenii,dar nu la scara mare 5:29 PM Flora: locul este ocupat ..nu cred ca cedeaza locul altora ,ca doar ei sunt aici de cine stie cat timp 5:29 PM Flora: asta este parerea mea ..nu trebuie sa ai ochelari sa vezi 5:30 PM Sy.: pai ai vazut si tu ca sunt filmulete peste tot pe Youtube cu stelarii,cu oameni care ii filmeaza,deci exista si sunt aici de prin cine stie ce an 5:31 PM Flora: aca au spus si cata energie electrica produc ..se stia bine treaba asta 5:31 PM Flora: daca 5:31 PM Sy.: iauzi,deci sunt implicati si in asa ceva 5:32 PM Flora: cred ca in foarte multe domenii , ca daca ne gandim la zona 51, sunt cu nave 5:33 PM Flora: si cu ce o mai fi acolo 5:33 PM Sy.: cum am zis de am sti noi adevarul despre ei am ramane ca prostii cu gurile cascate 5:34 PM Flora: categoric ...mi se pare corect ca doar ei au fost aici si si-au revendicat drepturile 5:35 PM Sy.: pai ce pamantul asta este al pamantenilor? nici vorba aici au fost stelarii si intrateranii de la bun inceput 5:35 PM Sy.: si rasele de om ce sunt acum la suprafata sunt aduse de prin univers tot de stelari 5:36 PM Flora: asta spun este locul lor ,ei vor sa-l mentina nepoluat ,fara sa-si bata joc de toate bogatiile pe care le-a dat CREATORUL 5:37 PM Sy.: ca nu au aparut asa din neant 5:37 PM Sy.: pai la ce este acum pe planeta si ma refer la clima,cam a inceput numaratoarea inversa ,ne cuminteste planeta Flora: pacat ca facem parte dintre ei , eu nu mi-asi dori sa traiesc intr-un loc murdar ca sa cuprind tot ce este acum pe pamant 5:39 PM Sy.: daaa 5:40 PM Flora: dar, posibil sa avem si noi rolul nostru , de fapt TU ,si noi pe langa tine 5:40 PM Sy.: uite ce nenoroc avem noi sa traim printre primitivi 5:40 PM Sy.: ca omul de acum este un primitiv ,maimuta clar 5:41 PM Flora: ma trezeam azi noapte si iar ma gandeam 5:41 PM Sy.: pai voi doua aratati celor ce aud ca uite se poate sa te trezesti,sa asculti vocea din capul tau,desi voi ziceti ca nu auziti asa ceva....deci se poate sa evoluezi si daca ai o varsta inaintata 5:42 PM Sy.: nu vi se cere mare lucru de catre creatorul suprem,decat sa evoluati ,sa fiti frumosi,frumosi la suflet si la minte 5:44 PM Sy.: se poate daca vrei sa calatoresti pe acest drum 5:44 PM Flora: te rog sa ma crezi SY, ca nu te aud pe tine si Ingerasi 5:44 PM Sy.: ar fi fost super sa auzi 5:44 PM Flora: asi spune ..ce dumnezeu 5:45 PM Sy.: bine voi aveti sansa sa vorbim zilnic aici,sau la telefon,deci nu sunteti pe dinafara 5:46 PM Flora: singura care am auzit-o , dar nu era auzeala ,stiam gandul ei , cum nu stiu sa spun ...este doctorita aceea stomatoloaga 5:46 PM Sy.: e bine asa cum sunteti voi doua,sunteti pe calea lui dumnezeu 5:47 PM Sy.: daca nici voi nu ati invatat lectia creatorului ,nu mai invata nimeni 5:47 PM Flora: eu ce stiu si respect sunt cele spuse de tine si zilnic aproape mergeam intr-un mare parc si Aus. si citeam ce spuneai tu pe chat , sa-mi intre f. bine in cap 5:47 PM Sy.: aha 5:48 PM Flora: eu asa am ajuns langa tine 5:48 PM Sy.: si dupa tine este bine unde esti ? 5:49 PM Flora: pai ,nici nu exista o alta cale 5:49 PM Sy.: daaa 5:49 PM Sy.: calea lui dumnezeu 5:49 PM Sy.: asta am spus mereu 5:49 PM Sy.: ca nu putem exista fara el 5:49 PM Sy.: suntem nimicuri 5:49 PM Flora: sunt pe calea CREATORULUI , care dupa cum se arata esti tot TU 5:50 PM Sy.: nu stiu cine sunt eu sau care imi este rolul,sunt un om care a descoperit un nou drum,calea supremului 5:50 PM Sy.: sunt un om care vrea sa vada omul evoluand\ 5:51 PM Sy.: dar ma uit cu disperare la oameni si nu vor acest lucru 5:51 PM Sy.: se complac in mizerie si cam atata 5:51 PM Flora: eu am trecut prin multe situatii , multe tentatii ,multe necunoscute dar, pot spune ca numai Creatorul ma indrumat .. 5:52 PM Sy.: pai viata este ea insasi o tentatie 5:52 PM Sy.: trebuie sa sti sa traiesti calea lui dumnezeu 5:52 PM Sy.: nu inveti asta cat esti in viata o iei de la capat in alta viata pana inveti calea Sa 5:53 PM Flora: in afara de aceea tentatie ..au fost altele 5:53 PM Sy.: pai tot omul are tentatii 5:53 PM Sy.: viata insasi este o tentatie 5:53 PM Flora: si ii multumesc ca uite am ajuns unde a trebuit 5:53 PM Sy.: daca te iei dupa tentatii nu prea sti pe unde te duce aceste tentatii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu