luni, 24 iulie 2023

CHAT 12

Mariana: aseara am revazut Ascensiunea lui Jupiter - acolo prezentati alta forma ...tot grii cred 5:08 PM Mariana: cum si de unde i-o fi imaginat regizorul .... el stie ce a vazut pe undeva 😊 5:09 PM Sy.: aha ,,asa o fi,ideea filmului este ca suntem incarnati si nu ni se zice ce hram purtam,ce suntem,cine suntem 5:09 PM Mariana: suntem de toate natiile se pare 5:10 PM Sy.: daaa 5:10 PM Mariana: avem toti o uniforma de corp uman si am facut ce am facut si tot ne-am incaierat pentru rasa 😂 5:11 PM Sy.: poti fi regina ca in film si sa speli wc pe aici 5:11 PM Sy.: cum am zis de la inceput,ca ne-a terminat incarnandu-ne aiurea netinand cont ce suntem,de constiinta ,nimic... 5:11 PM Mariana: Sy, putem sustine , ca aceasta aducere aminte a cine sunt ei , (ma refer la cei din rasa drac), ca li s-a dat în felul acesta de către Creatorul Suprem semnalul CLAR în 2014-2015 , ca pentru ei și toți ceilalti care și-au amintit de sinele lor, de cine sunt ei, și de unde vin , ca este defapt; STOP JOC! al acestei vieți aici ??? 5:12 PM Mariana: Li s-a dat apoi auzibilitatea tuturor celor ce și-au amintit cum erau , sa poată sa învețe altceva, sa poată sa facă alegeri în cunoștința de cauza, sa indrepte ce este de îndreptat!... 5:13 PM Sy.: nu stiu ce decizii se vor lua,dar probabil ca jocul asta va inceta intr-o zi 5:13 PM Mariana: poate si gandit si asa ? 5:13 PM Sy.: dar doar pentru aia treziti 5:13 PM Mariana: cei ce si-au amintit de ei 5:14 PM Sy.: aaaa nici vorba sa fie de bine pentru ei 5:14 PM Sy.: dumnezeu ia trezit asa de plesneala 5:14 PM Sy.: nicidecum ca sa evolueze ei cumva 5:14 PM Sy.: nu a fost ideea de trezire la ei ca sa evolueze 5:14 PM Sy.: totul este pedeapsa 5:15 PM Mariana: ma gandeam ca sa poata ei sa inteleaga cum erau , cum au trait si acum sa aleaga dupa ce te aud la invatarurile de la tine 5:15 PM Sy.: nu bre 5:15 PM Flora: la cati s-au trezit atunci daca era sa evolueze ,acum eram mari ...nici gand la ei evolutia ... 5:15 PM Sy.: el ia trezit sa imi faca mie rau nu sa progreseze ei 5:15 PM Sy.: pentru ca a trezit pleava 5:16 PM Sy.: de ce sa trezesti pleava cand sti ca aia nu vor evolua asa si sa nu trezesti pe aia care au sansa trezirii 5:16 PM Flora: sa te incurce pe tine ,sa nu iti poti duce misiunea pana la capat 5:16 PM Mariana: daca au ales sa intoarca spatele ...ce sa evolueze Flori ? 5:16 PM Sy.: chestia asta cu trezirea lor este facuta sa imi faca mie zile fripte cu ei 5:16 PM Mariana: nici vorba de compasiune si ajutor pentru ei 5:17 PM Sy.: mai Mariana,prostimea trezita nu au ei capacitatea de evolutie,sunt cei mai de jos pe scara evolutiei 5:17 PM Flora: pai tocmai asta spun ,ca nici vorba de evolutie 5:17 PM Sy.: asa ca nu te mai uita la pleava ca astia asa mor 5:17 PM Mariana: vad bine ca asa raman 5:17 PM Sy.: a trezit pleava,rautatile lumii,ca sa deranjeze pe astia care au ceva in cap 5:18 PM Mariana: incepi sa iti pui intrebari si mai departe , mai profunde in cazul asta 5:19 PM Flora: te asteptai sa te ajute nu sa incurce lucrurile 5:19 PM Sy.: daa 5:19 PM Sy.: a trezit pleava societatii 5:19 PM Sy.: astia asa mor prosti 5:19 PM Sy.: ca nu ai cum sa evoluezi o constiinta 0,5 5:19 PM Mariana: nici nu te mai miri pe cine a lovit nafastuiala 5:19 PM Sy.: nafastuiala a venit pentru toti,nu conteaza ca este zmeu,dau furnica 5:20 PM Sy.: sau 5:20 PM Mariana: uite ca am invatat totusi ceva de pe aici - cum si ce forme poate lua raul , rautatea ...unde se paote ascunde , si tot asa 5:21 PM Sy.: raul este peste tot,chiar si in voi doua,ca inca aveti intentii proaste care vin cand va deranjeaza cineva,va infuriati sigur 5:21 PM Flora: tinta nostra este sa reusim ..ca ce este in jurul nostru este dezastru 5:22 PM Mariana: te vindeci repede de acea naivitate , bunatate si candoare pe care ti se pare firesc sa o aiba fiecare , ca ti-o iei peste ochi original 😂 5:22 PM Mariana: incepi si te aduni in tine repede si nu mai ai legaturi in jur 5:23 PM Flora: adevarat ca te infurii , le accepti ca asa trebuie ,dar cand dau navala ,mai si tipi .. 5:24 PM Sy.: pai da 5:24 PM Flora: ii mai dai si dracului 5:25 PM Sy.: de asta zic ca nu poti fi dumnezeu intr-o lume de draci 5:25 PM Mariana: acest rau in noi , este pentru ca l-am capatat din lumea asta sau ... 5:25 PM Sy.: sau esti si drac ? 5:25 PM Mariana: avem prea multe lipsa ca sa putem sa fim draci 5:26 PM Sy.: in 2015 am primit info ca toti suntem rasa demon,si atunci nu am crezut,ca mi se parea ca nu poate fi adevar,dar acum cred asta ca sunt prea putini buni la suflet si iesiti din tiparele de rau 5:27 PM Mariana: da , imi amintesc cand se spunea asta 5:28 PM Mariana: ne si impartisera in 2 chat-uri 5:28 PM Sy.: asta e,daca te uiti atent la ei asta sunt,demoni toti Mariana: tot felul de ipoteze am avut pana acum ; ne-am tot framantat cu ideia asta. Pana la urma important cred ca sunt gandurile si faptele tale nu apartenenta 5:32 PM Mariana: pana si despre stelari s-a spus treaba asta 5:32 PM Sy.: pai voi trebuie sa intelegeti ca nu trebuie sa fiti ca lumea,indiferent de ocazii 5:32 PM Sy.: lumea o sa va tot calce pe bataturi mereu,voi aveti grija la reactii 5:33 PM Mariana: asta e cert si nici nu e nevoie sa stai sa iti amintesti asta ca vezi ca nu poti fi ca restul 5:33 PM Sy.: pai cam trebuie sa te comporti ca ei,sa joci acel joc,dar ai grija cum il joci 5:33 PM Mariana: si daca stai mai retras si faci pe prostul si nu participi decat asa de fatada la discutii , ...n-ai pareri .... treci neobservat 5:35 PM Mariana: dar sa stii ca sunt tare bucurosi daca au ajutor de la tine de ex 5:35 PM Mariana: la capatat sunt primii 5:35 PM Sy.: invatati sa fiti voi si voi,adica tu in interior si tu in exterior 5:36 PM Sy.: pana la urma nu ai alta sansa ca sa zici ca vei sta un timp printre ei si pe urma scapi...deci mare grija 5:37 PM Mariana: unde sa scapi ?😊 doar daca mergi acasa intre peretii tai ai o bruma de liniste 5:38 PM Sy.: daaa 5:38 PM Sy.: tocmai de asta zic,aveti grija la comportamente ca va trag in jos daca intrati in polemici cu prostii 5:39 PM Mariana: nuuu, sunt degeaba orice fel de discutii- nici nu te inteleg si risti sa te ia de nebun sau si mai rau , si iti agravezi tie situatia 5:40 PM Sy.: logic 5:40 PM Flora: sa avem mare grija ca vom sta doar un timp printre ei ..si pe urma sa scapam ...ca nu stim unde ajungem ? i sensul asta ? ca vom fi langa tine sau doamne fereste tot in lumea asta ...vai de steau noastra in acest caz ... 5:41 PM Mariana: pana la urma sa stii ca e o arta sa traiesti printre ei 5:41 PM Sy.: sa nu uitati o clipa unde locuiti,asta nu este lume sa te manifesti tu asa cum esti tu la interior 5:41 PM Mariana: ca sa treci fara probleme , sunt chestii pe care le faci ( care nu sunt ceea ce esti tu ) - oare asta acumuleaza karma ? e posibil ? 5:43 PM Mariana: teatrul asta ce esti nevoit sa-l joci.... 5:43 PM Sy.: cu ani in urma stelarii ne invatau sa ajutam prostimea,acum ca stim cu cine avem de-a face liniste maxima ca nu este de ajutat un drac ,ala nu are discernamant in capul lui prost 5:43 PM Sy.: sa terminat cu karma 5:44 PM Mariana: si-au schimbat parerea si ei ? 5:44 PM Sy.: karma era greseala omului de care tineau cont aia de la incarnare ca sa iti dea o viata cam la fel data viitoare 5:44 PM Flora: chiar nu sa stiut de noi la incarnare ,ca imi vine greu sa cred ca ar fi fost altfel , de ce spun asta ca am inimerit in inima dracilor ..in cloaca lor .. 5:44 PM Sy.: acum nu mai zice incarnatorul nimic de karma ca era o mare prostie,acum se chinuie sa ii ajute sa nu mai greseasca aici 5:45 PM Mariana: toate 3 5:45 PM Sy.: eu cred ca este alegere la noi 5:45 PM Mariana: aici o fi leaganul dracimii ...fundul fundului 5:45 PM Sy.: noi am ales 5:46 PM Sy.: eu clar daaa 5:46 PM Mariana: pai si noi venite inaintea ta...deci a fost clar intelegere inaintea la noi 5:46 PM Flora: inseamna ca suntem tari ...dar tari de tot 5:46 PM Flora: pesemne ca nu este prima misiune aleasa in conditii de greu 5:47 PM Sy.: sa nu va plangeti niciodata de pataniile pamantesti ca voi ati ales calea asta clar 5:47 PM Mariana: sa o scoatem la capat cu bine , sa rezolvam ce e de facut 5:47 PM Sy.: deocamdata trezirea voastra este pe primul loc 5:48 PM Flora: eu,cred ca asi fi ales asa ceva , ca tot timpul am avut de rezolvat ,si lucruri care un om mic nu poate sa le faca .. 5:48 PM Mariana: o fi o mana divina care ne tine de urechi sa nu ne afundam 😊 ca eu asa cred ca cineva parca a fost in spatele nostru 5:48 PM Sy.: daaaa 5:49 PM Sy.: voi credeti ca noi nu avem un spate in spatele nostru ? 5:49 PM Sy.: eu zic ca da 5:49 PM Flora: mereu este ..si cand zici aoleuuu ,vine si te mai impinge 5:49 PM Sy.: poate familiile noastre 5:49 PM Mariana: asa zic si eu ca am auzit si vorbindumi-se 5:50 PM Flora: sa stii ca eu cred ca fam. nostre si din cei pusi de SUPREM ...ca stie el ca aici este ...te mananca cainii 5:50 PM Flora: noastre 5:51 PM Sy.: daaa 5:51 PM Flora: dar, mai dam si noi din gura ... 5:51 PM Sy.: pai sa nu mai dati ca se aude si nu este ok 5:51 PM Flora: ok 5:52 PM Flora: inchidem bufetul 5:52 PM Mariana: daca intradevar avem si sunt familiile noastre , ma bucur pentru ei ca sunt bine 5:52 PM Sy.: pai cand vei sta in fata supremului si el o sa zica,uite aici ai trancanit dupa mintea ta micuta,ce ai sa gasesti ca scuza ? 5:53 PM Flora: adevaratttt ,mare adevar 5:54 PM Mariana: mai aveam corcoduse Doamne inca in capatana pe vremea aia ...pana le-am scuipat pe toate ...am fost prost 5:54 PM Sy.: in fata supremului nu poti avea greseli de niciun fel 5:54 PM Mariana: ca tareeeeee fraiere am fost bre 5:54 PM Mariana: ma ia jena cand imi amintesc lucruri .... 5:55 PM Sy.: ca te-a trimis sa faci o treaba si atat,o faci si taci,cum zic ingerasii,noi facem ,trebuie facut,deci fara comenturi de niciun fel 5:55 PM Mariana: acum da , si noi gandim tot asa - fie ce obstacole o fi sa trecem , ..le trecem si ne vedem de treaba 5:56 PM Sy.: pai da 5:56 PM Mariana: ca desta am venit si am chinuit atatea 5:56 PM Mariana: deasta* 5:56 PM Sy.: ca sunt incercari problemele din viata noastra,mai ales daca ti-a trasat traseul supremul sa te vada cum reactionezi la probleme 5:56 PM Flora: asa voi face ..sarut mana Ingerasi 5:57 PM Mariana: noi , ca am venit cu tine , nu prea avem a ne vaita 5:57 PM Mariana: facem ce e de facut 5:57 PM Flora: m-am gandit la asta si cu cat cresti ,cu atat ai si mai multe de intampinat 5:58 PM Sy.: voi cand aveti o problema in fata sa va ganditi cam asa...ok supremul mi-a pus asta in fata ,hai sa o rezolv cu cap nu cu nervi 5:58 PM Sy.: ca chiar daca te enervezi tot nu se rezolva,dar ai produs ceva negativ si nu este ok 5:58 PM Sy.: nu ajuti situatia aia sa o rezolvi,ca energia ta nu mai este pozitiva 5:58 PM Flora: chiar asa cum spui 5:59 PM Mariana: 😂 cum ma framantam eu anul trecut Sy; nu ma framantam ca ma doare de nu mai pot operatia ...ma intrebam ce am gresit de se petrece asta 5:59 PM Sy.: totul este calculat de suprem si nu ne dam mai mult decat putem duce 5:59 PM Mariana: uite ca au trecut toate cu bine 6:00 PM Sy.: da...inca nu ganditi ca evoluate 6:00 PM Flora: desi o stii ,uite ca parca esti legat la ochi 6:00 PM Sy.: inca va scaldati in mizeria aia lumeasca 6:01 PM Sy.: faceti exercitii de yoga cu mintea voastra,cand incep sa toace gandurile din capul voastru sa faceti liniste maxima,sa nu dati voie sa murmure niciun gand acolo 6:02 PM Sy.: sa ziceti cam asa...se rezolva,se rezolva,si sa ziceti asa de sute de ori pana cand mintea se va linisti 6:02 PM Mariana: voi face 6:03 PM Sy.: eu cand aveam probleme cu gandurile cu ani in urma asa am facut si am reusit sa nu mai trancan in cap nu mi-am mai dat voie sa am ganduri negative deloc,gaseam o idee si o dezbateam pe aia pana cand capul meu se linistea 6:03 PM Sy.: va dati seama cat de tare m-am suparta cand am fost lasata fara casa de banca,daca nici aia nu a fost problema ce sa mai zic,dar nu m-am lasat rapusa de suparare,am zis ca totul o sa fie bine si a fost,am sosit in Italia,a gasit Nelu rapid de munca si un an am suferit destul,dar nu mi-am permis sa am un gand negativ si uite ca am scapat de probleme pe viata 6:05 PM Flora S-a alaturat chatului 6:06 PM Sy.: viata ne pune in fata destule probleme cu care dam examenul vietii noastre Mariana: cu viata asta de aici , poti spune ca iti dai examenul final cel mai de sus 6:07 PM Mariana: aici ori razbesti , ori te ingropi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu