marți, 11 iulie 2023

CHAT 8

Flora: SY , cum o fi sa traiesti in iubire ,tot timpul ?? 5:15 PM Flora: o fi posibil asa ceva ? 5:15 PM Sy.: pai cred ca te simti in ca in Rai 5:16 PM Sy.: normal ca este posibil,ideea este sa vrea omul asa ceva 5:16 PM Sy.: acum se lipesc de toate rahaturile si uita ca trebuie sa fie iubitori 5:16 PM Sy.: oamenii nu sunt iubitori,unii nici cu familia lor nu sunt 5:18 PM Flora: sa te culci cu iubirea in brate ,sa te scoli cu iubirea in brate si permanent sa iubesti ..este ceva deosebit si frumos 5:18 PM Sy.: daaa 5:18 PM Sy.: dar unde vezi tu asa ceva ???? 😂 5:18 PM Sy.: am mai zis eu o data ca vreau iubire cum zici tu,si pe urma am realizat ca nu exista om sa simta sau sa vrea asa ceva 5:19 PM Sy.: nu sunt capabili de iubire 5:19 PM Sy.: nu stiu ce este aia iubire 5:19 PM Flora: am avut o perioda cand am simtit ca plutesc ,am simtit ceva ce nu exista aici si il cauti mereu dar nu este .. 5:20 PM Sy.: super 5:20 PM Flora: eu nu vad asa ceva aici ... 5:20 PM Sy.: nici eu 5:21 PM Sy.: oamenii nu sunt educati sa iubeasca 5:21 PM Flora: ce am simtit a fost o perioda ..mereu am cautat aceea perioda ,dar nu a mai venit , cine mi-a oferio a plecat cu eaaa 5:22 PM Sy.: pai da,ca daca avem norocul sa iubim sau sa fim iubiti 5 minute,pleaca si adio,ca nu sunt oameni capabili de iubire permanenta,poate 5 minute cum am zis sa le falfaie inima putin 5:23 PM Flora: si pe urma ..a fost foarte greu , pt. ca o vrei mereu si mereu 5:23 PM Flora: eu nu o socotesc pamanteana ..este peste puterea noastra de intelegere 5:24 PM Sy.: omul mia intai si intai trebuie sa invete iubirea neconditionata,de restul mai greu 5:25 PM Sy.: mai intai 5:25 PM Flora: ca am citit din postarea pentru astazi la tine 5:26 PM Sy.: aha 5:26 PM Flora: si parca ma curentat 5:26 PM Sy.: sunt postari mai vechi,nu am mai scris nimic nou 5:28 PM Flora: daca mereu ma gandesc la aceea perioda si nu o pot uita ..nu indraznesc sa ma gandesc ca este posibil ca sa traiesti in aceasta iubire mere 5:28 PM Flora: mereu 5:28 PM Sy.: nu cred ca exista asa ceva ,poate in raiul supremului.ca omul nu este in stare de asa ceva 5:29 PM Flora: acolo mi-ar place sa traim ..dar nu stiu daca este posibil 5:29 PM Sy.: iubeste el familia lui,dar nu asa la mare intensitate,isi aduce aminte de iubire cand moare unul din fam lui 5:29 PM Sy.: iti dai seama ca un loc in raiul supremului nu il capata oricine,trebuie sa fi lapte si miere sa ajungi acolo si fara niciun sentiment de duplicitate 5:30 PM Flora: mi-asi dori ca am simtit-o ...dar nu indraznesc sa cred mai mult 5:31 PM Sy.: macar sti cum este...asa ca fa in asa fel sa ajungi acolo 5:32 PM Flora: ca mereu m-am gandit ca poate asa o fi cand dai de flacara geamana ..daca exista si asta 5:32 PM Sy.: nu cred ca exista nicio flacara,astea sunt baliverne ale stelarilot 5:34 PM Flora: pai mi-am propus sa termin cu toatea astea pamantesti si ma voi concentra pe asa ceva mereu si mereu 5:34 PM Sy.: pai asa sa faci 5:34 PM Flora: deci nu exista nici flacara geamana ..ne-au sucit stelarii capul 😂 5:36 PM Sy.: o exista vreun ciob de suflet din noi ,ca am inteles ca cioburi de suflet avem cu carul 5:37 PM Sy.: poate ala sa fie pe post de flacara ca este din acelasi spirit 5:37 PM Sy.: practic esti tot tu dar in alta versiune 5:37 PM Sy.: daca o fi si asta adevarat cu cioburile de suflet 5:37 PM Sy.: sau spus multe ,dar nu stiu cat adevar contine 5:38 PM Sy.: stelarii se dau flacarile noastre la tot pasul 😂 5:38 PM Flora: oricum am simtit-o si sigur o vrei si tanjesti dupa ea mereu 5:38 PM Sy.: chiar ma gandeam ca stelarii au dat mesaje jos prin canalizatori si unii dintre ei ziceau ca cel ce dadea mesajul,adica stelarul era flacara,clar minciuni gogonate sa ii faca pe prosti sa le preia mesajul 5:39 PM Sy.: iti dai seama flacara mea vorbeste cu mine ..vrajeala de doi lei 😂 5:39 PM Flora: din cati ai vorbit tu ,ai avut contact cu ei ,ai gasit pe cineva ,care sa indeplineasca acesta stare de neuitat ? 5:40 PM Sy.: deloc 5:40 PM Sy.: dar simteam cum vine un sentiment ciudat cand vorbeam la pendul 5:40 PM Flora: aoleuuu, cum asa ? 5:40 PM Sy.: deci era cineva din spirit care imi lasa un sentiment placut 5:41 PM Flora: nu puteai sa definesti acel sentiment ? 5:41 PM Flora: ai raspund deja 5:41 PM Sy.: era frumos 5:41 PM Sy.: sau cineva dintre stelari se conecta cu mine atunci,nu stiu,dar se intampla numai cand vorbeam la pendul 5:42 PM Flora: deci tot din spirit ..nu cel care este mereu pe langa tine 5:42 PM Sy.: eu asa zic ca era spirit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu