miercuri, 2 august 2023

CHAT 17

Sy.: acum cu nafastuiala asta toti au sansa de a se schimba ,de a le sterge mizeriile din ei 5:27 PM Mariana: asta sa fie motivul pentru care creatorul a alaes planeta asta a umbralului sa vii pe ea ? 5:27 PM Sy.: dar....asta e au liber arbitru 5:27 PM Mariana: ales* 5:27 PM Sy.: pai unde puteam eu sa ma nasc ? 5:28 PM Sy.: pe o planeta evoluata? 5:28 PM Sy.: pai daca era asa stiam eu mizeriile 5:28 PM Sy.: deci trebuia aici 5:28 PM Mariana: asa pare , ca e sansa iesirii din roata karmica , ca tu ai venit aici sa-i inveti si sa-i alegi 5:28 PM Sy.: eu doar ii iau de urechi cu nafastuiala asta,si incerc sa trezesc cat mai multi 5:29 PM Mariana: acum cine merge , merge cu tine pe drumul creatorului , cine nu ....groapa nefiintei 5:29 PM Sy.: acum cine stie cat de mult ajut eu sufletele 5:29 PM Sy.: ca ei dorm 5:29 PM Sy.: si dorm de trasnesc unii 5:29 PM Mariana: eu zic , ca cine a ales sa traiasca macar la umbra ta , sa asculte cuvantul tau , nu e lasat . Cine a intors spatele , el stie ce va fi cu el 5:30 PM Sy.: daaa 5:31 PM Sy.: asa cred si eu 5:31 PM Sy.: daca asculti ce spun eu,ca te invat de toate vei aveam sansa sa iesi din roata incarnarilor 5:31 PM Sy.: or sa inteleaga ei cand or sa vada pe unii ca nu mai mor 5:31 PM Sy.: atunci isi vor da seama ca este ceva 5:31 PM Sy.: dar pana atunci mai dorm ei cat pot de mult 5:32 PM Mariana: parca va fi cam prea tarziu 5:32 PM Sy.: pai daca tu iti bati joc de ceea ce iti zic eu tie zilnic,ce vrei sa iti fac? nu am nicio putere sa te scot din rahatul in care stai' 5:32 PM Mariana: cred ca foarte multi , au pierdut trenul cum se zice ; deja au trecut de etapa cand mai aveau o bruma de intelegere Mariana: cei tineri care au inca mintea agera, ar fi bine sa auda si sa asculte; e sansa lor sa scape din inchisoarea umbralului si sa mearga fericiti in lumina 5:35 PM Sy.: nu stiu ce se intampla ...dar cred ca sunt scazuti in constiinta din nou,dusi pana acolo unde numai sa latre sa mai poata 5:35 PM Sy.: unii chiar latra 5:35 PM Sy.: ca nu scoti din ei o fraza inteligenta 5:35 PM Sy.: tinerii sunt ocupati 5:35 PM Mariana: de asta zic ca unele generatii au pierdut sansa - deja sunt prea jos ca sa mai poata constientiza 5:36 PM Sy.: ma uitam la spectacolele astea cum ar fi Antold...se batiau de zici ca erau drogati toti 5:36 PM Mariana: Sy, si daca se ridica 10 dintr-o mie, tot e ceva 5:37 PM Sy.: daaa 5:37 PM Sy.: eu ma bucur ca sau schimbat stelarii 5:38 PM Mariana: pacat , mare pacat de atatea suflete si atata experienta cata au 5:38 PM Sy.: nu mai sunt nasparlosi ...artagosi 5:38 PM Mariana: stelarii ....😊 chiar nu ma asteptam 😊 Ca erau duri si batosi da , ca na, sunt militari pana la urma 5:39 PM Sy.: daaa 5:39 PM Mariana: dar sa fie rautaciosi sau nepoliticosi ....si mai ales cu tine NU 5:39 PM Sy.: pai au fost ca si ingerimea artagosi toti la inceput 5:39 PM Sy.: adica nu au stiut sa socializeze cu mine ca om simplu, 5:39 PM Sy.: cum zice Flora,au nasul in prajina 5:40 PM Mariana: 😂 5:40 PM Sy.: da..cam asa au fost toti 5:40 PM Sy.: dar acum totul este altfel,vorbim,glumim,radem 5:40 PM Mariana: e adevarat , ai o tendinta sa fii asa cu cineva neevoluat dar .....tu tine cont ca erai TU 5:40 PM Sy.: cum le-am zis si au zis si ei totul se schimba incet incet 5:40 PM Sy.: lasa ca nu m-au perceput ei a ce sunt de asta sau purtat prosteste cu mine,acum cred ca au inceput sa priceapa ca sunt ceva si acel ceva are influenta asupra vietilor lor 5:41 PM Mariana: si mai e o chestie ; poate asa erau ordinele 5:41 PM Mariana: atunci 5:42 PM Mariana: acum poate au primit libertate 5:42 PM Sy.: ingerimea a invatat drumul,tatal meu este cu ei,nici nu au avut curaj sa il duca cine stie pe unde,il tin dupa ei si il vad,ii dau de mancare zilnic,de baut,ii are grija ingerimea,ce pacat ca prostimea mea de familie nu crede in asa ceva ca lui fratemiu i l-am aratat sa il vada ca este bine in lumea spiritului 5:43 PM Mariana: sau , aici in doctrina scolii spirituale se spunea , ca te detasezi de tot si toate , nu mai ai mama , tata ,frati, surori ...lumea asta nu mai este , iar sentimetul Nu are ce cauta 5:44 PM Mariana: ai putut sa i-l arati ? 5:44 PM Mariana: ce a zis ? 5:45 PM Sy.: daaa 5:45 PM Sy.: pai eu il vad zilnic 5:45 PM Mariana: tot nu crede ? 5:45 PM Sy.: vine cu ingerimea 5:45 PM Sy.: pai nu stiu ce are fratemiu in cap ,dar i l-am aratat sa il vada 5:45 PM Mariana: biserica nu da voie unor discutii de genul asta 5:46 PM Mariana: trebuie sa faci pomenile sa fie bine 5:47 PM Sy.: biserica si ale ei balmajeli 5:47 PM Mariana: cat ar fi de scolit ...tot prostit de biserica e si nu gandeste 5:47 PM Sy.: eu il vad si este bine si ii dau sa manance ca pot materializa in spirit mancare si doar gandesc ce sa ii dau si ii dau si gata mananca 5:47 PM Mariana: Sy , dar lumea asta care face pomeni peste pomeni cu zeci de farfurii ...chiar ajunge la cel decedat ?...macar si un bob? 5:48 PM Sy.: nimic 5:49 PM Mariana: eu zic ca e doar fala si nebunie 5:49 PM Sy.: daaa 5:49 PM Mariana: o farfurie poate e deajuns 5:49 PM Sy.: si ideea ca nu te-ai rupt de mort,ii faci ceva ce ii place lui 5:49 PM Sy.: mortul mananca la cantina la ei acolo 5:50 PM Sy.: ca ii duce in zone speciale pana le trece ideea ca au murit 5:50 PM Sy.: asa ca nu sta nimeni sa ii faca mancarea aia de ia gatit-o fam 5:50 PM Sy.: daca mai ajung si in umbral mai mananca un caca mortul 5:51 PM Mariana: nu stiu daca ti-am povestit 😊 face soacra mea pomana pentru socru si ii da pomana niste pireu cu copane la cuptor; Viseaza Fica mea pe socru care ii zice ; "spune lui mamaita sa imi dea altceva ca stie bine ca eu nu mananc copane de pui ! " 😂 Imi povesteste mie si eu ii spun ; Suna pe bunicata si zii; 5:52 PM Mariana: asta suna la ea si ii zice ; A sis tataia sa ii faci altceva de mancare ca nu ii place copanele 😂 sa cada femeia de pe scaun 😂 5:52 PM Sy.: asta e 5:52 PM Sy.: asa am visat-o ei eu pe bunicamea ca imi zicea sa nu mai ii faca pomeni ca ea nu primeste nimic 5:53 PM Mariana: mai vin mesaje uneori de la unii 5:54 PM Sy.: daaa 5:54 PM Mariana: dar cum spune popa ca e musai sa ii faci pomenile ca altfel nu trece vamile mai departe si sufletul nu este iertat de pacate .....eu zic ca e mare prosteala 5:54 PM Mariana: ai trait ca animalul , ...cum sa iti ierte mancarea facuta de familie ce ai facut ? 5:55 PM Sy.: clar da 5:55 PM Sy.: biserica nu mai stie ce sa inventeze sa aiba ea beneficii de pe urma prostilor 5:55 PM Sy.: si cum merge ,ei baga 5:55 PM Mariana: uite ca ne manevreaza maxim 5:56 PM Sy.: daaaa 5:56 PM Sy.: pai daca sunt prosti 5:56 PM Mariana: au creat asa un sistem ca indiferent cum odai , tot au ceva de zis in favoarea lor 5:56 PM Sy.: nu isi pun si ei intrebarea de unde stie biserica asa lucruri,a zis dumnezeu cuiva asa povete? 5:56 PM Sy.: mie mi-ar fi frica sa afirm ceva ca fiind venit de la dumnezeu 5:57 PM Sy.: cum sa zici ceva in numele lui? 5:57 PM Sy.: mama te spanzura cand o sa mori 5:57 PM Sy.: mai ales ca sa ai si puterea sa schimbi minti 5:57 PM Mariana: zici , ca si eu ziceam si credeam ca daca asa a dorit sa fie , desta e asa ...pana intr-o zi 😂 cand m-a calcat grav pe bataturi 😂 5:57 PM Sy.: sa induci in eroare suflete 5:58 PM Mariana: chiar circula o vorba ca iadul e plin de popi 😂 dar uite ca nimeni nu gandeste de ce se spune asta 5:59 PM Sy.: daaaa 5:59 PM Sy.: eu zic ca nici in iad nu au loc popii,ce sa faca cu ei acolo? 5:59 PM Sy.: pai iti bati capul cu popa sa il educi? 6:00 PM Sy.: ala este prostia intruchipata 6:00 PM Sy.: el crede maxim in ce a facut el o viata 6:00 PM Mariana: daca se desfiinteaza umbralul de aici , la groapa gropilor ajung cu toti 6:00 PM Sy.: daaa 6:01 PM Sy.: nu degeaba mi sa aratat acel portal groapa 6:01 PM Sy.: au facut-o ca sa se stie clar ce vine 6:01 PM Mariana: cati crezi ca au inteles ce vad ? 6:01 PM Sy.: nimeni 6:02 PM Sy.: dar eu le arat in continuare 6:02 PM Sy.: ca sa stie ce si cum 6:02 PM Sy.: restul este la alegerea lor 6:02 PM Mariana: avem sperante in van cu cei de pe aici 6:02 PM Sy.: daaa 6:02 PM Mariana: parca te cuprinde si dezamagirea cand te gandesti 6:03 PM Sy.: cum am zis,pamantul cred ca este umbralul din fizic 6:03 PM Mariana: bine ca in alte lumi ...e bine 6:03 PM Sy.: lasa-i incolo ca au ce trebuie acum in capul lor sa invete alte drumuri,ei trebuie sa aleaga 6:04 PM Mariana: daca omul nu vrea .....e degeaba 6:04 PM Mariana: la Dumnezeu te duci DOAR ca VREI, nu ca te forteaza careva ca nu merge 6:05 PM Sy.: or sa vrea ,ca stai tu calma ca eu cred ca se va trece la alta faza de trezire 6:05 PM Sy.: nu sti tu ce inseamna cu adevarat nafastuiala,ce este acum este nimic 6:05 PM Mariana: wau ;... va veni vreo noutate ? 6:06 PM Sy.: nu cred ca lasa supremul lucrurile asa 6:06 PM Mariana: pana acum i-a chemat cu vorbe bune prin tine 6:06 PM Sy.: daaa 6:06 PM Mariana: deacum scoate batul cred 6:06 PM Sy.: or sa il scoata 6:07 PM Sy.: nu cred ca lasa sa se piarda sufletele asa aiurea ca nu au ei cap 6:07 PM Sy.: te bate dumnezeu pana te trezesti 6:07 PM Sy.: crezi ca planeta arde degeaba? 6:07 PM Mariana: El stie cel mai bine ce hotarare va lua 6:07 PM Sy.: ca aveti ce aveti ? 6:07 PM Sy.: o sa ii bata pe toate gaurile pana cand vor constientiza ceva 6:08 PM Mariana: mama mea are acasa o icoana in care este apocalipsa zicea ea ; Cand eram mica imi povestea ce vedeam in ea; ca Dumnezeu va pedepsi lumea cu foc de data asta 6:08 PM Sy.: pai da 6:09 PM Sy.: cu foc deja se intampla,cu apa la fel 6:09 PM Sy.: calduri insuportabile incendii 6:09 PM Sy.: apa cata incape ,,inundatii 6:09 PM Mariana: vulcani care ard tot 6:09 PM Sy.: daa 6:10 PM Mariana: asa imi spunea ; ca daca nu va arde focul pe om , ii va arde dumnezeu sufletul si inima de durere 6:10 PM Sy.: povesti batranesti si astea,dar acum uite ca se intampla 6:11 PM Mariana: eram foarte mica cand imi arata si imi povestea 😊 dar uite ca se intampla 6:11 PM Sy.: bunica mea zicea cam asa...cand va ajunge stiinta in pas cu credinta lumea se va termina asa cum o stim noi acum 6:12 PM Sy.: aveau ei niste vorbe de duh,si zici ca cineva ia ascultat si pune in practica acum acele vorbe 6:12 PM Mariana: si asta e adevar 6:12 PM Mariana: sa speram ca va reusi Creatorul sa trezeasca cat mai multe suflete ca e mare pacat de ele....ca multe mai sunt 6:13 PM Mariana: ca prin tine , ca prin ce da pe pamant .... 6:13 PM Mariana: cumva sa fie bine 6:13 PM Sy.: aaaa la nivel de creatie 8 miliarde de prosti sunt prea putini ca sa puna ei piedici creatiei sa evolueze 6:13 PM Mariana: piedici ....nici vorba 6:14 PM Sy.: ne da foc dumnezeul la planeta,ne inunda,ne spulbera cu vant si rezolva 6:14 PM Mariana: cine sa ii puna piedici creatorului ? 6:14 PM Sy.: pai da,cine? 6:15 PM Mariana: daca cineva , indrazneste sa creada ca ar putea pune piedici ..... chiar isi merita GROAPA 6:16 PM Sy.: ohooo 6:16 PM Sy.: crezi ca poti sa schimbi tu cursul creatiei,ca om simplu? 6:16 PM Sy.: te baga la gropa si gata 6:16 PM Sy.: daca a creat supremul si acel spatiu special pentru gunoi,clar va face si asa ceva 6:17 PM Mariana: cand esti prost si musti mana care te-a hranit si crescut.....chiar iti meriti aceasta soarta 6:18 PM Sy.: da..clar da 6:18 PM Sy.: deja si-au luat-o in cap unii 6:18 PM Sy.: se cred stapani pe aici 6:18 PM Sy.: unii aduc invataturi si spala creiere 6:18 PM Mariana: 😊 invatul are si dezvat 6:19 PM Sy.: deci nimeni nu are frici fata de suprem 6:19 PM Sy.: nici macar nu ii duce capul 6:19 PM Sy.: batul 6:19 PM Sy.: daca nu pune batul pe ei nu se vor trezi, 6:19 PM Mariana: lumea nu stie ierarhia cerului Sy.... ei pupa oase moarte si se inchina lor 6:20 PM Sy.: daaa 6:20 PM Sy.: te crucesti cata prostie este 6:20 PM Mariana: se va face lumina intr-o zi ...fie ca vor sau fie ca nu vor 6:21 PM Sy.: aici cam greu,trebuie sa moara prostimea de acum si sa ii aduca cu alte idei in capul lor prost 6:21 PM Mariana: si cum spuneai tu aseara , nu e departe ziua 6:21 PM Sy.: asa sper 6:21 PM Sy.: eu zic ca avem un timp de gratie sa ne trezim 6:22 PM Sy.: pe urma sa vezi omor pe ei 6:22 PM Mariana: pana intr-o zi cand o sa ne scuture creatorul si gata 6:22 PM Sy.: asa va fi 6:22 PM Mariana: cine are urechi de auzit , sa asculte daca vrea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu