miercuri, 23 august 2023

CHAT 31

Mariana: oare om fi ajuns la apogeu cu calamitatile ? 5:13 PM Sy.: eee naaa 5:13 PM Sy.: stai sa vezi ce vine 5:13 PM Mariana: auu 5:13 PM Flora: mai vaaaa Leanto 5:13 PM Sy.: daca te sperii de 40 de grade sa vezi la 50 cum o sa fie 5:14 PM Mariana: lasa Sy , nu la noi ca e floare la ureche 5:14 PM Sy.: sa terminat cu huzureala 5:14 PM Mariana: uite taifunuri , uite uragane , incedii 5:14 PM Sy.: sa vedeti voi ce anotimpuri o sa avem 5:14 PM Flora: moare lumea pe capete 5:14 PM Sy.: daaa 5:14 PM Mariana: e nebuniie la altii 5:14 PM Sy.: nu or sa mai aiba loc pe pamant de calamitati Mariana: arata de la chinezi cum venea viitura si a luat tot ...masini , case , pomi ..tot 5:15 PM Flora: ai vazut serialul aserara ? 5:15 PM Mariana: eu da 5:15 PM Sy.: eu nu 5:16 PM Sy.: am uitat de el 5:16 PM Sy.: a fost ceva de el? 5:16 PM Mariana: dar a lasat extraterestri si spunea de fantome ? ...sau am inteles eu patrat 5:16 PM Flora: ati vazut ce politica au si cei din armata ? daca spui ca vezi ceva, te baga la nebuni 5:16 PM Sy.: nimic nou 5:17 PM Mariana: pai ce , acolo e pe fata treaba asta 5:17 PM Mariana: e mai rau la altii care tac si te baga 5:17 PM Flora: aia cu fantoma ,este o marturisire a unui grup de armata si au spus ce au vazut 5:17 PM Mariana: si verisorul meu a fost pilot pe mig; apoi a trecut pe pasageri. Povesteste multe intamplari dar le spune doar acasa 5:18 PM Flora: fantoma aia ,ia tras una la un soldat si la bagat in transee ,ca altfel il prindea inamicul 5:18 PM Sy.: acum vreo doua seri trecea avionul si nava in urma lui...deci va dati seama ca le vede pe bord si nu se mai sperie,pilotii stiu de ozn 5:19 PM Flora: uite ca a avut putere asupra lui ,ca se spune ca nu te pot atinge spiritele moarte ... 5:19 PM Flora: soldatul a descris cum a fost lovit ... 5:20 PM Flora: si pe o distanta mare 5:20 PM Flora: a fost aruncat 5:21 PM Flora: ca le vad la bord , cred ca este foarte comun ,nu mai pun la indoiala aceste aparitii 5:22 PM Sy.: daaa 5:22 PM Mariana: oficial ....nu se intampla nimic 5:23 PM Sy.: clar 5:23 PM Mariana: si totusi , spiritele au putere de actiune in lumea materiala - de ce a scos omul, ca ele nu te pot atinge? 5:25 PM Sy.: te ating zdravan,stiu eu ce am patit cu ele 5:25 PM Flora: insa soldatii erau foarte frustati , 2 au pazit o lada in desert in Iordania , nu se cunosteau soldatii intre ei , tot voia sa stie ce este in lada aceea . unul dintre ei cu infrarosu a vazut pe cer o nava care nu se dezlipea de acolo , in fine avazut si niste energii grele si a dedus ca sunt resturi de bombe nucleare .. 5:25 PM Mariana: de teama , ca omul are o frica cumplita de lumea spirituala 5:25 PM Mariana: spiritului* 5:26 PM Mariana: era ceva radioactiv ca dupa cativa ani s-a pomenit cu cancer 5:27 PM Flora: pai eu nuuuu ? cand am fost impinsa de am cazut pe mana dreapta de sa facut tandari si este prinsa mana pe o placa prinsa in cuie 5:27 PM Sy.: cine stie ce spirit ai avut in casa 5:27 PM Flora: cand am povestit ,toata lumea a zis ca am luat-o razna . nu eram in curte ,in gradina 5:28 PM Flora: plantam flori 5:28 PM Mariana: Sy , oare este posibil ca amprenta unei intamplari urate sa persiste intr-o casa si an de an la aceiasi perioada sa fie o anumita manifestare apropiata de acel eveniment ? 5:29 PM Flora: am simtit cum ma impins spre dreapta si am cazut pe ghivece de teracota 5:29 PM Sy.: posibil Mariana 5:29 PM Sy.: cum am zis aveti grija la ce manifestati ca se intoarce ca bumerangul 5:29 PM Flora: astea se intampla cand veneau elicopterele , clar au vrut sa ma scoata de pe drum 5:30 PM Sy.: puneti energie pozitiva in intamplarile astea negative ca sa se vindece treaba aia 5:30 PM Flora: asa voi face 5:31 PM Flora: si tu spuneai ca vin elicoptere mereu la tine 5:31 PM Sy.: practic intamplarile negative sunt niste rani,care nu le vindeci punand spirt pe ele ,ca te va durea groaznic 5:31 PM Sy.: pai la mine veneau intrateranii...nu stiam eu atunci de ei 5:32 PM Flora: pai asa mi-ai spus si mie ca ei sunt ..si vor sa ne vada cat de rezistente suntem 5:32 PM Sy.: atunci toti se purtau aiurea 5:33 PM Mariana: oare ce stiau ei ? care era scopul lor ? 5:33 PM Flora: ce mi-au facut mie in parc in Aus. stateam pe banca si avionul era desupra mea , pe unii i-am injurat 5:34 PM Sy.: auzeau si se comportau ca un fund basinos 😂 5:34 PM Mariana: 😂 5:34 PM Sy.: pai toti sau purtat aiurea la inceput 5:34 PM Mariana: credeau ca scapa daca te zapacesc 😊 5:34 PM Sy.: se credeau importanti 5:34 PM Sy.: daaa 5:35 PM Sy.: aiureala din capul lor 5:35 PM Mariana: ute ca au realizat de unde vine , cine e sursa 5:35 PM Sy.: toata lumea mi-a aratat partea proasta din ei atunci 5:35 PM Flora: ca basinile rasuflate 5:35 PM Mariana: mai bine - acum stii 5:35 PM Sy.: aha 5:35 PM Sy.: ei erau desteptii si eu proasta,si ei cica imi arata ce erau ei mari scule 5:36 PM Mariana: poate erau doar curiosi Sy 5:36 PM Sy.: ee naaa 5:36 PM Mariana: nu cu intentii rele 5:36 PM Sy.: se manifestau aiurea 5:36 PM Sy.: nu gandeau 5:36 PM Sy.: au lluat intamplarea ca ceva ce le facea lor rau personal 5:37 PM Sy.: si nu au acceptat 5:37 PM Mariana: insemnai o agresiune pana la urma .... dar unu care are puterea sa te ia de cap asa ....nu e chiar oricine , nu au gandit 5:37 PM Sy.: pai ce mai trebuia sa si gandeasca ? 5:38 PM Sy.: ei mi-au dat direct in cap cu toata forta lor de nasparlosi 5:38 PM Mariana: pana la urma , cam multa uraciune s-a intins pe aici , mai peste tot 5:39 PM Sy.: daaa 5:39 PM Mariana: deaia pamantul a strigat din toti rarunchii 5:39 PM Sy.: acum se manifesta si planeta aiurea 5:39 PM Sy.: stai sa vezi de planeta ce mai zic domnii 5:40 PM Sy.: pe cine mai invinueste 5:40 PM Mariana: pai tot pe tine 😊 ca la tine e puterea 5:40 PM Sy.: nu isi dau seama deloc ca planeta face si ea ce au facu ei ani la rand,se caca pe nasul lor finut 5:40 PM Mariana: 🤣 5:41 PM Sy.: pai da 5:41 PM Sy.: ne da cu flit planeta acum ani la rand si sa vedem cum o dregem 5:42 PM Sy.: ca nu prea avem noi puterea sa ne ferim de ce aduce planeta ca vreme..asa ca sa vezi Mariana: rade tot , sa vezi 5:43 PM Sy.: daa 5:43 PM Sy.: cred ca avem apocalipsa asa pe fata 5:44 PM Mariana: si nebunii tot cu gandul la razboaie sunt - nu le ajunge 5:44 PM Sy.: ca avem foc,apa,caldura , 5:44 PM Mariana: furtuna 5:44 PM Sy.: daa 5:44 PM Sy.: de toate la scara mare 5:44 PM Mariana: alunecarile de teren , vulcani care erau uscati de sute de ani 5:45 PM Sy.: cum am zis de toate 5:45 PM Sy.: vremea trezirii 5:45 PM Mariana: Havaiul ... paradisul bogatilor , scum a ramas 5:46 PM Flora S-a alaturat chatului 5:46 PM Sy.: pai da 5:46 PM Sy.: stie planeta unde sa faca ordine 5:46 PM Flora: zice ca pe multi bogati ia terminat 5:46 PM Sy.: pai daca aveau afaceri acolo da 5:47 PM Sy.: era totusi un loc ce functiona pe baza de turism 5:47 PM Mariana: cam putini aveau acces 5:48 PM Sy.: nu era un loc pentru orice buzunar 5:48 PM Mariana: ce se petrece acum pe pamant , afecteaza si lumea spritului cumva ? 5:49 PM Mariana: ingerii din jurul tau simt si ei ce simti tu ? 5:50 PM Sy.: normal 5:50 PM Flora: am citit din urma ,referitor la elicoptere ,pai pe tine voiau sa se dea mari , dar eu ..ce aveau cu mine ?? ca doar nu le faceam nimic ..ce am mai patit atunci 5:50 PM Sy.: ca mori si ajungi la ei si isi bat capul cu tine 5:51 PM Sy.: nu stiu intentiile lor fata de tine,probabil sa te sperie 5:51 PM Mariana: dnu Sy, intrebam de clima de discomfort daca il simt si ei 5:51 PM Mariana: nu* 5:51 PM Sy.: cand au venit cu elicopterele la mine nici eu nu aveam stiinta ca sunt auzita,eu mi-am dat seama ca sunt auzita de toti in 2016 nu in perioada cand veneau ei cu elicopterele la mine 5:52 PM Sy.: ei nu simt caldura de aici 5:53 PM Sy.: doar ce simt eu 5:53 PM Flora: prin tine o simt 5:53 PM Sy.: de exemplu cica la ei acum este frig ca ii vad cu paltoane pe ei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu