joi, 24 august 2023

CHAT 32

Flora: ati vazut serialul aseara cu extraterestri ? 5:05 PM Sy.: nu 5:05 PM Sy.: am uitat de el 5:05 PM Flora: a fost foarte interesant 5:05 PM Sy.: dar de saptamana viitoare il urmaresc ca nu mai am serialul meu 5:05 PM Flora: zice ca tara care da publicatii de extraterestrii este franta 5:06 PM Flora: ei au spus publicului tot ce au gasit convingator 5:06 PM Flora: dar au sarit celelalte tari pe ei 5:07 PM Sy.: inca se da batalii grele legat de subiectul extraterestrii 5:07 PM Sy.: nu se lasa prostimea conducatoare chiar asa usor convinsa sa dea info 5:07 PM Mariana: parca ma cam indoiesc ca Macron lasa liber asa ceva 5:07 PM Flora: si cine a recunoscut in parlament sunt evreii si canadienii ,care fac parte din Federatia galactica 5:08 PM Sy.: aha 5:08 PM Flora: din 1987 au inceput sa spuna ,nu de cand este asta de putin timp 5:08 PM Mariana: canadienii , da , jos palaria in fata lor 5:09 PM Flora: ma indoiesc si eu sa dea astfel de inf. despre ei ..ne fiind reale 5:09 PM Mariana: ei arata multe, e plin youtube-ul de filmulete de la ei 5:09 PM Sy.: daa 5:10 PM Sy.: sa fi prea prost si sa spui ca nu sunt imagini cu ei pe net 5:10 PM Sy.: sunt peste tot 5:10 PM Sy.: incearca sa fie acceptati pe toate partile Flora: de ani de zile , au infiintatate tot felul de organizatii pe diferite rubrici de cercetare 5:11 PM Mariana: mai nou , am observat ca blogurile care publicau mesaje de la Federatie , sunt parolate si intra doar cei invitati si cei care platesc 5:11 PM Mariana: si-au format un auditoriu si se considera privilegiati 5:12 PM Sy.: pai sa mai faca si ei un ban 5:12 PM Sy.: deja sa ajuns departe cu ei 5:12 PM Sy.: de la inceput au cerut bani unii 5:12 PM Flora: si se sustine ca federatia galactica nu vor sa se faca public ,la noi ca nu sunt oamenii pregatiti pt. asa ceva 5:12 PM Mariana: tocmai asta ma face sa consider minciunareala ce scriu 5:12 PM Sy.: daa 5:13 PM Sy.: oricum nici extraterestrii nu dau mesaje ca la inceputuri 5:13 PM Sy.: bat campii 5:13 PM Flora: eu ,v-am spus ce a fost in serial , astea ce spuneti voi ,sunt pe langa 5:13 PM Sy.: am mai citit si eu unele,chiar bataie de campii 5:13 PM Mariana: pentru ca noi intelegem altfel ceea ce scriu acum 5:14 PM Sy.: daaa 5:14 PM Sy.: pentru incepatori sunt super 5:14 PM Sy.: ca asa era si pentru noi atunci la inceputuri,mama ce mai credeam in ele 5:15 PM Sy.: acum ma pufneste rasul de ce aiureli scriu 5:15 PM Mariana: tu citesti si cauti miezul sa intelegi ce vrea defapt sa spuna 5:15 PM Flora: ministrul evreu ,a vorbit foarte deschis despre acest subiect 5:15 PM Flora: si considera ca toata lumea trebuie sa stie 5:15 PM Sy.: pai da 5:16 PM Sy.: cumva vor dezvalui ei mai multe,dar nu acum poate la anul,si tot asa ca serialul asta continua 5:16 PM Flora: in acest fel nu s-ar mai ascunde uni sau altii 5:16 PM Sy.: are deja 16 ani de cand este 5:16 PM Flora: asta al evreilor este in aceasta functie de 30 de ani 5:17 PM Flora: s-au spus foarte multe lucruri 5:17 PM Mariana: stim clar ca in toate posturile de conducere sunt doar suflete micute. De ce ar fi asta o exceptie? 5:18 PM Flora: printre care si faptul ca sunt tot felul de rase care mai degraba astea nu se inteleg intre ele 5:18 PM Mariana: rusii sustin ca sunt multe rase jos , printre noi , de multa , multa vreme 5:19 PM Flora: ma daca vedeai serialul ...aveai o alta atitudine 5:20 PM Mariana: suntem atat de divesi ca nici nu mai bagi de seama cand e cate unu mai ciudat 5:20 PM Flora: vreau sa pun in evidenta ca se sustine la nivel mare declararea si recunoasterea extraterestrilor, nu discutam ce constiinta au ei 5:21 PM Flora: serialul nu despre asta vorbeste 5:21 PM Sy.: eu cred ca pe pamant deja sunt copii ai lor ai extraterestrilor,ca deja sau mutat unii aici 5:21 PM Flora: cine stie cat timp va trece sa se abordeze un astfel de subiect 5:22 PM Mariana: n-am o atitudine rea Flori ; dar , pur si simplu nu cred in cei de la conducere 5:22 PM Sy.: poate prin comunitatile extraterestrilor 5:22 PM Sy.: am vazut niste filmari cu copii super frumosi,aia nu sunt pamanteni nici de ne dam noi cu fundul de pamant,sunt aici printre noi clar 5:22 PM Flora: si cand declara cate unul ..tot nu este bine 5:23 PM Mariana: imi doresc nespus sa se spuna deschis , sa se recunoasca adevarul , sa aiba lumea mintea deschisa la ce e in jurul lor 5:23 PM Flora: pai tot ce este posibil sa fie cu copii lor ,ar fi foarte grozav ,in felul acesta se ajunge la un punct anume 5:24 PM Flora: poate ca sunt chiar din creatorii tai 5:24 PM Sy.: posibil 5:24 PM Mariana: e deajuns sa auzi 10 minute ce se spune la stiri , cum pun problema , cum discuta , si intelegi cat de musamalizat , si cat se tine ca omul sa fie canalizat in gandul lui 5:24 PM Sy.: dar acei copii din filmuletul ala vazut de mine nu sunt pamanteni 5:25 PM Sy.: nu exista asa ceva pe aici 5:25 PM Flora: sunt veniti cu parintii lor ,de unde sa stim ,doar presupunem 5:25 PM Sy.: presupun ca prea erau frumosi Flora: pai daca vorbesti de stiri de la orele de varf si compari cu seriale de pe History ...este o diferenta de nedescris 5:26 PM Sy.: pai da 5:27 PM Mariana: in filmultetul pe care ti-am trimis Sy , erau 2 copii cu o piele si un chip tare deosebit 5:27 PM Sy.: unii se chinuie sa ne deschida mintea si stirile sa le inchida 5:27 PM Flora: daca vrei sa te mai documentezi putin te ocupi cu altfel de stiri .. 5:27 PM Sy.: da Mariana,sunt extraterestrii sau intraterani...de ai nostri in niciun caz 5:27 PM Mariana: asta spun , ca sunt cativa care vad pe canalul acela - marea masa care influienteaza mersul privesc la stirile tv obisnuite 5:28 PM Sy.: daa 5:28 PM Sy.: chiar as fi curioasa cati sunt pe History 5:28 PM Sy.: or fi destui care se uita ? 5:29 PM Flora: cei care fac astfel de seriale ,nu ii iau eu in brate dar au avut si au tot felul de probleme cu cei cu mintea ingusta 5:29 PM Mariana: noi suntem deja 3 5:29 PM Flora: lumea este de vina ..daca vrei ai si altfel de informatii 5:30 PM Sy.: sunt multi care se uita la tv cu seriale cu extraterestrii ,dar asta nu inseamna ca sunt treziti,le place subiectul atat,dar tot la biserica se duc 5:30 PM Mariana: nici nu cred ca omul va renunta la biserica ; extraterestrul vine din lumea lui , biserica e a pamantului 5:31 PM Sy.: daaa 5:32 PM Sy.: lupte grele se vor da cu mintile incuiate 5:32 PM Flora: doar nu o sa vina cei de la Historii la tine acasa , eu ii apreciez ca nu usor reusesc sa faca astfel de seriale , sunt dati afara ,se vorbeste urat cu ei ..ati vazut celor din armata cum ii califica ..ca sunt nebuni 5:32 PM Sy.: de vine pe pamant dumnezeu in persoana nu vor crede Mariana: si daca ar fi sa le arati cum a fost , ca un film , tot nu ar crede 5:32 PM Mariana: sa spui ca esti dumnezeu , te si bate cred ca zice ca e blasfemie 5:33 PM Mariana: poate copii de azi sa fie altfel 5:33 PM Sy.: logic 5:33 PM Sy.: te pui cu prostii 5:33 PM Sy.: ieri am vorbit cu actorii din serialul turcesc unul era trezit unul ma facur satana 😂 5:34 PM Mariana: dovada ca tie ti-au zis fuga satana, de parca doar ala putea sa le vorbeasca in minte 5:34 PM Sy.: a zis eu sunt batran si cred in Alah 5:34 PM Mariana: minte* 5:34 PM Sy.: pai da Satana are puteri si dumnezeu nu 5:34 PM Flora: aoleu ..pai turcii cu Alah al lor ..grav 5:34 PM Sy.: capete proaste 5:34 PM Mariana: nu-ti vine sa crezi ca trag toti la intuneric ? 5:35 PM Mariana: instinctiv 5:35 PM Flora: asa au fost inrobiti 5:35 PM Mariana: asa pare la cat sunt de inversunati 5:35 PM Sy.: da..chiar asta vorbeam ieri cu ingerimea si ne intrebam daca nu cumva lumea asta este de intuneric,adica suflete intunecate aduse sa invete si alte cai de trag ei numai la rau 5:36 PM Sy.: poate sunt rai si de asta fac asa 5:36 PM Mariana: pai asta e tiparul 5:36 PM Sy.: daa 5:36 PM Flora: cu musulmanii este cumplit de greu ,asi crede ca spargi o piatra dar ,nu sa explici unui musulman 5:36 PM Mariana: nu vezi ca sunt atrasi de filme horor 5:36 PM Sy.: ma gandeam ca am vazut niste filmulete cu stafii si erau negre acele entitari 5:36 PM Sy.: entitati 5:37 PM Mariana: cu cat e mai cu adrenalina cu cat mai multa frica iti produce , ala e bun 5:37 PM Sy.: deci sar putea sa fie cum mi sa zis mie in 2015 ca sunt toti demoni 5:37 PM Sy.: atunci mi sa zis ca toata planeta aproape sunt demoni 5:37 PM Sy.: si eu nu am crezut 5:37 PM Sy.: plus ingerime 5:37 PM Sy.: deci doua categorii 5:38 PM Mariana: uite ca na ; se cam dovedeste 5:38 PM Sy.: daa 5:38 PM Sy.: fuga le merge mintea la rau 5:38 PM Flora: eu de mult am spus de ei de musulmani ,de ce ca am trait printre ei ...si m-am ingrazit ..nu este de joaca cu ei 5:38 PM Sy.: nici vorba sa stea sa se gandeasca putin oare o fi bine sa dau cu barda in dumnezeu? 5:38 PM Mariana: daca unu arunca cu piatra , sar toti si fac la fel 5:38 PM Sy.: daaa 5:38 PM Mariana: de parca zici ca e cauza lor si pun patima ... 5:39 PM Flora: pai mamaile si ceilalti sunt copii pe langa ei 5:39 PM Sy.: dovada ce sunt ei ca spirite 5:39 PM Sy.: mamai nu iese din ele nimic bun 5:40 PM Sy.: sunt coada vacii maxim 5:40 PM Sy.: matusile la fel 5:40 PM Sy.: eu zic ca aici au adus numai 1 D cu sefii lor de 2 D si cam atat 5:40 PM Flora: pentru mine a fost un mare soc acm peste 30 de ani in urma , sa aterizezi in mijlocul la tot lelul de natii , care mai decare mai dusi cu capul 5:40 PM Sy.: si noi ne uitam la ei si ne crucim ca sunt prosti,pai asta sunt ei 5:41 PM Flora: asta este cumva ne strecuram printre ei Mariana: Sy 😂 sa-ti dea dumnezeu o turbinca ca in basm si sa zici ca Ivan; "Pashol Na Turbinca drace!" ...sa-i aduni deodata pe toti 😂 5:43 PM Flora: ma uit ca tot mai greu imi vine sa ies afara , sa mai am legaturi cu ei , ma simt bine eu cu mine si cine este pe langa mine 5:43 PM Sy.: 😂 5:44 PM Sy.: pai dracimea ce este,nu sunt demoni? 5:45 PM Mariana: ceva , cumva , aici e sortit sa se schimbe - lumea asta va fi intoarsa cu susul in jos 5:45 PM Sy.: asa ca mi sa zis un adevar atunci 5:45 PM Sy.: si mie mi sa zis ca sunt tot demon 5:45 PM Sy.: asa ca asta suntem 5:46 PM Sy.: pacat ca trag numai la rau 5:46 PM Flora: sa vedem cine ii schimba ,la numarul mare care predomina ..sa vedem 5:46 PM Mariana: cine a spus ca tu esti demon ? 5:46 PM Mariana: daca era unu deranjat ....nu bagam in seama 5:47 PM Sy.: cei ce veneau la mine atunci in 2015 au zis ca eu sunt Satana 😂 5:47 PM Mariana: crezi tu ca venea atata ingerime in jurul tau sa stea , daca erai un demon ? 5:48 PM Sy.: asa o fi ca am vazut-o pe Sy cum sa schimbat la fata,mama sa facut ceva hidos maxim si a urlat la ingerime ,vorbea cu ei si ei au zis ceva si ei nu ia convenit si sa tranformat urata rau maxim ca prin filme 5:48 PM Flora: pai satana il slujeste pe Suprem ? erau mici de tot pesemne 5:48 PM Sy.: pai stai bre ca am mai zis eu o data ca ce ar fi sa fie dumnezeu Satana si sa ii fi ponegrit numele rau de tot 5:49 PM Mariana: crezi tu ca stelarii care au venit si s-au inchinat tie , au venit de dragul satenii sa se inchine tie ? 5:50 PM Mariana: de dragul lui satan 5:50 PM Sy.: nu stim cine este supremul 5:50 PM Sy.: oricne poate fi si nu numele conteaza 5:50 PM Flora: si ce spun Ingerii de discutia cu SY frumoasa ? 5:50 PM Mariana: supremul nu cred ca e intunecat 5:50 PM Sy.: aici cand spui satana spui dracime,dar poate nu este deloc asa 5:51 PM Sy.: eu v-am spus ce mi sa zis si mie la inceputuri 5:51 PM Flora S-a alaturat chatului 5:51 PM Sy.: sigur ca nu am crezut si nu cred ,chiar am zis atunci ca daca satana are sufletul meu inseamna ca nu este rau 5:51 PM Sy.: dar cine stie 5:52 PM Flora: si Ingerii ce spun cu discutia cu SY frumoasa ? 5:52 PM Mariana: tu nu prea stii sa fii demon 5:52 PM Sy.: sau mirat si ei,dar sau si speriat de ea,nu comenteaza ca ei zic ca ea este supremul si nu se baga in vorbe multe despre intamplare 5:53 PM Mariana: poate or fi si demoni buni , ca asa am vazut de curand un film despre ei 😊 5:53 PM Sy.: cum mi sa zis aici suntem ingerime si demoni 5:53 PM Sy.: deci poate eu sunt demon cine stie,ma uit la intamplari 5:53 PM Sy.: si la ce am primit ca info 5:53 PM Mariana: daca erai demon, CU SIGURANTA , nu ai fi avut o viata asa de chinuita 5:54 PM Sy.: poate 5:55 PM Mariana: fratele tau te-ar fi recunoscut ca fiind ca el 5:55 PM Mariana: ca astia se simt intre ei 5:55 PM Mariana: iti spun eu sigur 5:55 PM Sy.: eu sunt demon prim ce fac de ma fac toti asa..dar sufletul meu nu are nimic rau nici daca ma supara cineva rau de tot,nu pot sa il urasc,,deci unde sa fiu eu demon ? Mariana: nu mai da apa la moara fraierilor care umbla cu mintea pe campii Sy! cand ceva te deranjeaza sigur ca il faci demon - adevarul doare asa ca la ce te astepti ? 5:57 PM Sy.: pai sa zica ce vor,eu am calea mea si daca sunt demonul din viata lor si mai bine 🙂 5:57 PM Mariana: uite cati te-au balcarit din lumea inteleapta pentru ca ii deranjezi 5:57 PM Mariana: aha ASA DA ! esti demon pentru viata lor ....asta e adevar 5:58 PM Mariana: ca nfastuiesti 5:58 PM Sy.: daa 5:58 PM Flora: in lumea asta pestrita este greu sa multumesti pe toata lumea 5:59 PM Mariana: abia astept sa vad ce va fi cu lumea asta, ce hotarare ia creatorul 5:59 PM Flora: sa fi pe placul lor 6:00 PM Sy.: eu zic ca pana si trezitii se uita chioras la mine,ca nu inteleg ei bine ce se intampla 6:00 PM Sy.: daaa..si eu vorbesc mereu cu ingerimea de ideea asta cu viitorul,sa vedem cat timp va dura sa fie nafastuiti si ce va veni in anii ce vin 6:00 PM Flora: te-a suparat careva ? 6:00 PM Mariana: putini oameni sunt cei care inteleg cu adevarat momentele prin care trec 6:01 PM Mariana: dupa aceia ...isi dau cu presupusul 6:01 PM Sy.: mai bate cate unul campiile ,dar incerc sa ii explic ca nu este chiar capat de lume ,,,trebuie doar sa fie pozitiv in gandire 6:02 PM Flora: astia sunt la ordinea zilei 6:03 PM Mariana: cam greu cu pozitivul 6:03 PM Flora: bine ca ai scapat de abordarea multimii 6:03 PM Sy.: daaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu