joi, 3 august 2023

CHAT 18

Mariana: ce naive eram noi acum cativa ani , crezand ca stelarii se implica 😊 5:15 PM Sy.: daaa 5:16 PM Sy.: daca se implicau nu aveam razboi 5:16 PM Sy.: probabil ca atata se implica sa nu dea cu atomica 5:16 PM Sy.: in rest uite ca nu se implica 5:16 PM Sy.: plus ca au zis ca ei nu vin sa moara aici 5:16 PM Sy.: deci nu se vor implica deloc niciunde 5:17 PM Mariana: asta voiam sa spun si eu - in legatura cu asta da , ca ii afecteaza pe toti 5:17 PM Mariana: judecand logic , au cat se poate de mare dreptate 5:17 PM Mariana: esti in "tarc" , esti liber sa faci ce te taie cu viata ta ....tarcul sa nu-l strici 😊 5:18 PM Sy.: asa au zis,ce venim sa murim acolo? avem viata noastra 5:18 PM Sy.: probabil ca intr-o zi o sa se ia de conducerea pamantului sa faca astia treaba 5:19 PM Mariana: sunt doar gardieni - nimeni nu iese 5:19 PM Mariana: eu sincer ...nu prea cred 5:19 PM Mariana: n-au cu cine Sy 5:20 PM Sy.: daaa 5:20 PM Mariana: daca au fost intrupati numai suflete de 1 in conducatori ...ce sa poata ei intelege ? 5:20 PM Sy.: ma uit eu la ei cand mai intru in mintea lor pe la tv,cand ii mai intreb una alta,sau ii las pe ei sa bata campii,nu au cap deloc 5:20 PM Sy.: da...eu asa cred,ca aici au intrupat numai suflete de categorie ,1,2 si 3 si din ei au facut bici,acum ne asteptam sa trosneasca acel bici,dar nu are cine ,ca sunt toti prosti 5:21 PM Mariana: vom sta si vom astepta , ca altceva nu prea avem ce si cum face 5:21 PM Mariana: pana vor schimba cei din spirit lucrurile 5:22 PM Sy.: daa 5:22 PM Sy.: nu vad alta cale 5:22 PM Mariana: sunt singurii care pot actiona acum 5:22 PM Sy.: poate ca stau stelarii si asteapta momentul cand isi vor face aparitia 5:23 PM Mariana: asta daca Creatorul nu isi pierde rabdarea 5:23 PM Sy.: poate asteapta sa se mai trezeasca unii altii 5:23 PM Mariana: pai ...am inteles ca s-au cam trezit , ca stiu de ei cine si de unde vin....ce faceau 5:24 PM Mariana: cam peste tot 5:24 PM Sy.: daaa 5:24 PM Sy.: asteapta stelarii si intrateranii,si creatorii 5:25 PM Mariana: rar vezi ca mai scrie cate unu ca e venit nu stiu din ce planeta 5:25 PM Sy.: ideea este ca nici stelarii nu stiu cand or sa vina,ca sefii lor nu le spune asa ceva 5:25 PM Sy.: ii trimit sa pazeasca planeta,sa fie cu ochii pe noi,dar doar atat 5:26 PM Mariana: ce rost ar avea sa stie cu o multime de timp inainte? ...Au stiut odata cand aveau plan si apoi deodata ...s-a pus punct brusc Sy.: pai sefii lor nu sunt decisi probabil 5:27 PM Sy.: in functie de ce vad ei pe aici stabilesc venirea 5:28 PM Mariana: ceva s-a petrecut atunci 5:28 PM Sy.: cand s-or fi uitat la noi cat de prosti suntem ce sa caute aici ? 5:28 PM Mariana: ma uitam aseara pe Hystori; in 2019 cand s-a spus cate ceva , INCA se musamalizeaza 5:29 PM Sy.: daaa 5:29 PM Mariana: inca se incearca sa se ascunda 5:29 PM Sy.: ai vazut si tu aseara Ancient Alien? 5:29 PM Mariana: cei ce se uita la serialul asta sun 0.1 % 5:30 PM Mariana: o parte am prins 5:30 PM Sy.: da...au zis ca inca musamalizeaza,dar macar se vorbeste la liber 5:30 PM Mariana: cum toae drumurile duceau la Roma pe vremuri in legatura cu religia , toate drumurile duc in America in legatura cu OZN-urile si adevarul despre ele 5:31 PM Sy.: peste 10 ani cred ca o sa se vorbeasca si mai mult,trebuie timp sa invingem prostia din lumea asta si musamalizarea 5:31 PM Mariana: toate* 5:31 PM Mariana: hai Sy.... lumea nu stie bine sa scrie si sa citeasca si tu vrei ca peste 10 ani sa sa se vorbeasca si mai mult.... nu vezi ?... pe zi ce trece devin tot mai rau ? 5:33 PM Mariana: eu mi-am pierdut orice speranta 5:33 PM Sy.: mama draga eu vad ca ii aud vorbind cu mine ca sunt boi maxim,dar sper si eu la minuni 😂 5:34 PM Mariana: poate ca or fi 10 000 de oameni la nivel de planeta 5:34 PM Sy.: cam asa 5:34 PM Mariana: ai scris tu azi frumos in articol ; " ...Traind in iubire , mergeti spre Dumnezeu si poruncile Sale sa fie lege pentru voi toti. ".... 5:35 PM Sy.: daaa 5:35 PM Sy.: pacat ca nu mai citeste nimeni 5:35 PM Mariana: sunt sigura ca daca intrebi , nu stie nimeni care or fi legile alea 5:35 PM Sy.: pai supremul nu are decat o lege,si aia este ,,,sa fi iubitor cu tot si toate 5:36 PM Sy.: daca inveti asta ai ajuns in rai 5:36 PM Mariana: iubirea pe aici sau facerea de bine trezeste banuieli 5:36 PM Mariana: imediat considera ca urmaresti ceva 5:37 PM Mariana: ca vrei ceva 5:37 PM Mariana: nimic nu e fara plata 5:37 PM Mariana: gratis 5:37 PM Mariana: desi ...se calca in picioare daca se da ceva 5:37 PM Sy.: daa 5:37 PM Sy.: clar ca te iau la mochi daca devi iubitor 5:38 PM Sy.: dar trebuie sa nu platim noi prostia lor 5:38 PM Mariana: ee , te ia de fraier 5:38 PM Sy.: eu nu imi murdaresc sufletul cu nimeni 5:38 PM Mariana: slab 5:38 PM Sy.: ii bag la ignor si gata 5:38 PM Mariana: lasa ca se bucura oricare daca il ajuti , sau ii dai ceva moca 5:39 PM Sy.: daca esti darnic esti iubit 5:39 PM Mariana: ce e in sufletul tau ...ce gandesti , nu e nevoie sa spui 5:39 PM Sy.: daa 5:39 PM Sy.: noi trezitii ne vedem tare neintelesi 5:40 PM Sy.: dar nu trebuie sa fie asa 5:40 PM Sy.: ca noi avem alta cunoastere si nu ne trebuie acceptul lor 5:40 PM Mariana: nu ma mai vad deloc asa , ca nici macar nu imi mai pasa de ce cred despre mine Mariana: vad bine ca nu sunt decord cu multe de ale mele dar nu ma sinchisesc 5:41 PM Sy.: nici mie nu imi pasa de ei,sa fie fiecare unde il duce capul 5:41 PM Sy.: nu am cum sa ajut daca nu vor 5:42 PM Mariana: cand ajungi si iti poti mentine starea de bucurie si pace fiind si traind intre ei , constientizand permanent cine esti si ce cauti aici, abia atunci poti spune ca AI REUSIT 5:42 PM Sy.: daaa 5:43 PM Mariana: abia atunci ii poti privi cu intelegere 5:43 PM Mariana: fara sa te mai enervezi 5:43 PM Sy.: eu zic ca am reusit,pot sa fiu eu jucand teatru in fata lor si nu ma afecteaza nimic,ii vad ca pe niste copii care trebuie sa invete,daca devin rautaciosi ii las cu ale lor si ies din discutie si gata 5:43 PM Mariana: suntem doar privitori si gata 5:44 PM Sy.: atat 5:44 PM Sy.: incercam sa ii fac sa se schimbe inainte,acum nu imi mai pasa,cred ca supremul ma adus aici ca sa se schimbe ei singuri prin ce aud ,nu sa ma bag eu in treaba asta personal 5:45 PM Mariana: am incercat ; daca vrei sa faci rau cuiva ....sa nu cumva sa incerci Sy, ca tot tu suferi ca naiba ; zici ca ti-o faci tie 5:45 PM Sy.: daaa 5:45 PM Sy.: nici vorba sa mai fac eu pe profesoara pentru cineva 5:46 PM Mariana: daca ar fi sa gandim prin prisma orgoliului omenesc , am zice ca suntem fraiere si slabe , dar plamadeala noastra e alta 5:47 PM Sy.: mama ma durea inainte cand nu ma vedeam acceptata asa cum sunt,acum sincer putin imi pasa de ce gandesc cei din jur 5:47 PM Mariana: uite ca faci pe profesoara vrei nu vrei 😂 ca auzeala asta tot predat se chiama 5:48 PM Mariana: am scapat de complexele de turma si nu ne mai afecteaza daca ne accepta grupul sau nu 5:49 PM Sy.: daa...dar indirect,ca eu vorbesc cu cine vorbeste cu mine,adica cu cine vine de bunavoie la mine,nu ma bag eu sa ii caut 5:49 PM Sy.: vorbesc cu intrateranii,cu stelarii,cu ingerimea,ca ei vin la mine si asa dezbatem idei dupa idei 5:49 PM Sy.: dar sa ma mai bag eu in vorba cu ceilalti nici vorba 5:50 PM Mariana: se spune ca profesorul apare in calea ta, cand Creatorul considera ca a venit vremea sa stii mai mult 😊 5:50 PM Sy.: cum le-am zis si la stelari,daca nu ai ce spune sa taci ca esti auzit si mizeria se propaga rapid 5:50 PM Sy.: daaa..clar asa este 5:50 PM Sy.: acum cu nafastuiala asta supremul a ajuns la concluzia ca trebuie sa se faca un pas in fata si se va face ca nu ai cum sa nu faci ce spune El 5:51 PM Sy.: nu ai creatie proprie sa faci ce vrei ca suflet,trebuie sa faci ce ti se spune,ca altfel o patesti 5:51 PM Mariana: nici macar nu ti se spune cum sa faci si ce sa faci ....trebuie sa fii in armonie cu toti si toate , sa nu faci rau NIMANUI 5:52 PM Mariana: in nici un fel sa nu ranesti pe cineva 5:53 PM Sy.: daca nu se vor trezi or sa aiba vieti dupa vieti de rahat,or sa sufere maxim si pana la urma vor striga la cer sa li se dea si lor o viata mai buna,dar atunci nimeni nu o sa ii auda 5:53 PM Sy.: uitate ce se intampla acum cu planeta,incendii,indundatii,cutremure care au omorat 50 mii de oameni intr-o clipita,uite asa te bate creatorul de nu te vezi,pana la urma or sa inteleaga 5:54 PM Mariana: se face o a doua judecata a spiritelor...de la cap la coada ; La final se vor alege si se vor duce care unde le-a fost data sentinta 5:54 PM Sy.: pai Mariana,acum se petrece acea triere 5:55 PM Sy.: ca acum se uita supremul la tine si vede ce ai in cap 5:55 PM Mariana: lumea asta nu intelege Sy 5:55 PM Mariana: sta nepasatoare 5:55 PM Sy.: daca nu stia supremul de fiecare suflet ce ii poate pielea nu exista nafastuiala acum 5:55 PM Mariana: fiecare a primit cursuri gratis 😊 5:56 PM Mariana: a fost informat 5:56 PM Mariana: s-a auzit in toate zarile 5:57 PM Sy.: Mariana,daca acum sunt suflete de categorie mica 1 D,poate de la ei nu se cere mare lucru ca sunt prosti si prostul tot prost ramane,trebuie sa fie si oameni care curata balega la vaca,fara cap ca nu ii trebuie,dar in timp vor aduce aici copii destepti,adica suflete de categorie sa zicem mai mare de 2 D,cu astia da sa zicem ca face treaba 5:57 PM Sy.: acum ce sa faci cu aia de 1D 5:57 PM Mariana: fiecare a putut sa faca o paralele intre ce a fost si ce se vrea de la el .... 5:57 PM Sy.: ma uitam asa la populatia din Ro,sunt draci acolo la tot pasul si multi batrani,deci acolo constiinta este foarte mica 5:58 PM Mariana: dupa cum se vede ..... pare ca se va muta umbralul de aici, in groapa vazuta de tine 5:59 PM Mariana: Sy... tu ai privit un drac in ochi ? 5:59 PM Mariana: de mult tot vreau sa te intreb 5:59 PM Mariana: ai vazut ce sentiment iti da ? 5:59 PM Sy.: pai am privit,pe fratemiu dupa ce a murit taicamiu,si era foarte lejer in gandire,si ce frumos a vorbit cu mine..ma pupat si sa tinut de minte sa nu vorbeasca mental cu mine 6:00 PM Sy.: dar erau ingerasii cu mine si l-au luat la rost,hai nu zici ceva ca te ia mama dracu 😂 6:00 PM Mariana: 😂 6:01 PM Sy.: statea cu sabia scoasa la el sa il atace imediat daca ar fi zis ceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu