luni, 31 decembrie 2018

Experiente


Afirma adesea

Eu stiu ca pot orice,imi doresc sa am reusite,fac tot posibilul sa le am,sunt constient ca daca creez fisuri in creatia mea,reusite nu o sa am.

Si asa si este



Imparatia cerurilor este o stare de spirit pe care fiecare trebuie s-o caute, si s-o gaseasca.


Experiente

Pastreaza mereu in constiinta gandul ca numai bine rezulta din toate intamplarile, si ca orice experienta iti este data ca sa te ajute sa progresezi. Da-ti seama ca fara experienta directa nu ai fi in stare sa intelegi sau sa-ti deschizi inima spre oamenii din jurul tau, ci ai sta la o parte si chiar i-ai judeca si i-ai condamna. Experientele, oricat de bizare sau grele ti s-ar parea, ti-au fost date cu un anumit scop, de aceea straduieste-te sa descoperi care a fost scopul. Incearca sa vezi mana lui Dumnezeu in toate, sa vezi ca nimic nu e intamplator si ca nu exista noroc sau nenoroc. Da-ti seama ca tu atragi spre tine tot ce-i mai bun sau ce-i mai rau in viata. Poate fi pace, seninatate si liniste, sau haos si confuzie.
Toate vin din interior, din starea ta de constiinta, de aceea, sa nu acuzi niciodata imprejurarile sau anturajul. Un melc duce cu sine tot ce are, chiar si casa. Tu duci cu tine, inlauntrul tau, tot ce ai, si, de acolo totul se reflecta in afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu