sâmbătă, 3 octombrie 2020

Dumnezeu este in voi

Mantra Eu sunt conectat la lumina mea interioara,inauntrul meu este tot ceea ce eu am nevoie.In mine gasesc ceea ce trebuie ca eu sa evoluez,sau sa ma conectez cu Ingerii mei pazitori. Si asa si este Dumnezeu este in voi. In fiecare din voi. Nu esteintr-un suflet mai mult decat in altul; problema este numai masura in care isi da seama fiecare de prezenta Sa. Pentru unii, prezenta divinitatii dinlauntrul lor e foarte clara; ei se hranesc din aceasta prezenta si traiesc din ea. Pentru altii, e inca nebuloasa, iar altii nici nu-si dau seama de ea. Cei care traiesc si se hranesc din prezenta Sa divina, par ca si cum ar demonstra lucruri supranaturale, dar nu e nimic supranatural aici, este pur si simplu trairea conform legilor Sale si folosirea corecta a fortei spirituale care se afla in fiecare din voi. Aerul e pretutindeni si poate fi respirat, dar depinde de voi daca il inhalati sau nu. Electricitate va e oferita, dar trebuie sa stiti cum s-o folositi, caci altfel forta ei va ramane straina si nu va foloseste la nimic. Asa e si cu forta spirituala din voi. Ea e prezenta si va e oferita, dar daca nu stiti s-o canalizati si s-o utilizati, ea ramane pe loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu