miercuri, 7 octombrie 2020

Ganduri pozitive

Mantra Astazi este vremea ca eu sa am succese,sa merg in inima mea si sa deschid usa casei mele din mine.Acolo sunt eu,si numai eu,si voi descoperi frumusetea mea interioara.Eforturile mele vor fi incununate de succes pentru ca stiu ca pot.Totul se afla in mine. Si asa este Gandurile voastre pozitive, creatoare, iubitoare au o putere imensa, mult mai mare decat va dati seama, pentru ca gandurile sunt forta. De aceea trebuie sa alungati toate gandurile negative. Trebuie sa priviti intotdeauna latura luminoasa a vietii, caci cu cat mai multa bucurie si iubire radiati, cu atat mai multa bucurie si iubire veti atrage. Iubiti-i pe toti cei din jurul vostru, caci veti vedea ca pana la urma fiecare va va raspunde cu iubire. Copiii si animalele raspund imediat, pentru ca ei nu au bariere pe care trebuie sa le inlature. Ei simt instinctiv ca iubirea se revarsa, pentru ca ei nu sunt banuitori si nu gandesc ca ai putea avea motive si intentii rele, ci pur si simplu iti accepta iubirea si ii raspund cu bucurie; in schimb adultii sunt adesea banuitori si isi inchipuie ca trebuie sa ai oarecari motive ascunse. Sa nu va inchideti niciodata inima din cauza acestor suspiciuni. Cand motivele voastre sunt sincere si curate, lasati iubirea sa se reverse in suvoi puternic, pana cand toate barierele vor fi inlaturate. Iubirea e cheia vietii. Voi aveti aceasta cheie inlauntrul vostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu