duminică, 4 octombrie 2020

Lectii

Mantra Eu fac progrese cu mine,am gasit solutii la problemele mele,sunt altcineva,abordez totul cu calm,si multa intelegere,ma simt minunat,pentru ca am inteles ca eu pot totul. Si asa si este Cand refuzati o lectie intr-un fel, ea va va fi predata in alt fel. Exista intotdeauna felul cel usor, dar cand refuzati sa-l acceptati, vi se va oferi felul cel greu si complicat, care poate fi si dureros. De ce sa nu va invatati lectiile dupa metoda cea mai usoara? De ce sa nu fiti ca un copil dornic sa invete, si de ce sa nu fiti receptivi la tot ce se petrece in viata voastra si sa nu evoluati cu ea in felul cel mai natural? Acesta e planul pentru voi; atunci de ce sa va faceti singuri viata mai grea, cand nu e nevoie? Prin asta nu reusiti decat sa impiedicati progresul. Veti vedea ca invatand totul se rezolva perfect. Cand veti putea sa va ridicati constiinta si sa o pastrati la nivelul spiritual, la ceea ce este important, se vor produce mari schimbari si viata se va desfasura pentru voi fara efort. Viata e foarte simpla. De ce sa o complicati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu