luni, 5 octombrie 2020

Roaga-te

Mantra Eu privesc in mine,in mintea mea si cred ca acolo gasesc toate posibilitatile care sa ma ajute sa evoluez.Eu sunt un intreg frumos,trebuie doar sa invat sa ma explorez,sa explorez mintea si sufletul meu,si mai ales sa aud ceea ce mi se transmite de catre divinitate Si asa si este Roaga-te neincetat. Viata ta sa fie o permanenta rugaciune de iubire si recunostinta. Viata e foarte, foarte buna, dar aminteste-ti intotdeauna ca e asa cum ti-o faci. De aceea, cand esti negativ, atragi spre tine fortele negative si un nor negru se asterne peste viata ta, despartindu-te de binele suprem. Dar daca esti mereu pozitiv, vazand numai binele in toate imprejurarile si in toti oamenii, vei avea un cer albastru in jurul tau si inlauntrul tau. Umple-ti viata cu iubire, credinta, speranta si impliniri. Invata sa iubesti viata, caci daca o iubesti, viata ta e o rugaciune neincetata, si intradevar te rogi neincetat. Rugaciunea e comunicarea interioara cu Dumnezeu, e starea aceea cand sunteti foarte aproape unul de altul, asa cum a fost la inceput. Rugaciunea e hrana spiritului, e o nevoie adanca a fiecarui suflet.Trebuie sa simti aceasta nevoie si sa-i raspunzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu