vineri, 2 octombrie 2020

Vremea construirii

Mantra Fac pace cu mine,si cu lumea intreaga,pentru ca doar in pace am linistea care eu o caut,ma simt bine cand totul functioneaza asa cum doresc eu,sunt linistit si creez liniste in jurul meu.Pacea este calea cea mai buna a sufletului meu. Si asa si este Acum e vremea construirii, a creatiei, a unirii si a armoniei, a pacii si iubiri, a reintregirii si unitatii. Pastrati mereu aceste ganduri pozitive si constructive in constiinta voastra; sa nu va indepartati niciodata de ele. Observati-le traind, evoluand si ducandu-si existenta in voi, si contemplati viziunea cerului nou si pamantului nou prinzand forma si substanta. Lasati-o sa se desfasoare inlauntrul vostru. Pe masura ce va familiarizati cu ideea Noii Ere si cu adevaratul inteles al ei, ea se va desfasura treptat inlauntrul vostru si va veti da seama ca face parte din voi si voi faceti parte din ea. Este ceva imens, este ca un urias adormit care abia se trezeste din somn, dar o data ce a inceput sa miste, nimic nu-l mai poate opri. Nimeni nu se poate lupta cu el; e inutil sa i se opuna cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu