sâmbătă, 31 august 2024

ADEVAR

Stiu ca este foarte greu pentru unii sa accepte adevaruri ,nu au cap pentru asa ceva,si lumea este plina de ei,din pacate .Noi ne strecuram printre adormiti si cu frica sa nu cumva sa ne miroasa ca suntem schimbati,ca doamne fereste ne scot din joc imediat.Cum sa ai alte idei fata de turma? Aoleu ,asa ceva nu se poate,ei sunt vigilenti sa nu cumva sa le miste cineva un fir de par din cap ca este belea mare de tot daca se intampla asa ceva.Nu ai cum sa iti arati adevarata fata cand te trezesti, ca te mananca lupii. Oare voi adormitii nu ganditi ca omul este liber? Liber sa isi aleaga viata care o doreste sa o traiasca,sa creada in ce vrea el? De ce voi aveti voie sa fiti turma adormita si cu coltii scosi maraind la cei ce se trezesc?Nu ai voie omule sa imi impui tu nimic,eu am viata mea si deciziile mele,asa cum tu traiesti cum vrei ,asa am si eu dreptul la propria opinie si sa traiesc cum doresc eu.Tu vezi de ale tale, eu de ale mele si asa vom trai in pace toti pe acest pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu