miercuri, 7 august 2024

SUPREMUL

Dragi cititori ai profilului meu,eu zilnic postez afirmatii,rugaciuni,si alte lucruri ,dar vorbesc des de dumnezeu si nu vorbesc de Isus,pentru mine el a fost doar un om nimic mai mult,facut dumnezeu de religie.Dumnezeul suprem nu exista in mintea omului deloc,de acea incerc ca sa va atrag atentia celor treziti ca ati uitat de cel ce a creat universul si pe noi oamenii de pretutindeni ca nu suntem doar noi de pe planeta asta singurele creatii ale Lui.Aveti grija ca prinsi in religie uitati esentialul,adica daca te inchini la Isus unde mai este realitatea?Isus este un om,sincera sa fiu nici nu cred in existenta lui, ca biserica a inventat destule ca sa ne spele creierii,si daca a existat in forma spusa de biserica, este un om nimic mai mult,care la vremea aceia a vorbit cam multe si sa ales rastignit,pentru ca atunci ca si acum ,nu ai cum sa spui ce gandesti ca esti improscat cu noroi ,ca ai luat-o razna si nu mai esti in turma.Oricum eu nu incerc sa va scot religia din cap ,cine doarme ,doarme si gata ,treaba lui ,sa creada in cine vrea el ca om…eu incerc sa aduc putina constientizare celor ce sau trezit si sa le indrept mintea deschisa spre noi idei,adica rugati-va la Suprem nu la om simplu facut dumnezeu de adormitii planetei,ca toti dorm somnul de veci al ignorantei,poate cumva se va mai trezi cineva din acest somn,desi ma cam indoiesc.O sa mi se spuna ca fiecare cu ce a ales,asa este dragilor,alegeti,dar poate alegeti pe Suprem nu pe omul simplu facut dumnezeu de voi oamenii.Poate intr-o zi o sa aflati si adevarul despre Isus si cum sa nascut el , ca nu este cum stiti voi .Cam atat ca sunt multe de spus ,mai ales viata lui Isus,daca va spun ce cred eu despre el si cum sa nascut el, sigur ma desfiintati Fiecare om are dreptul la a gandi pentru el si a cauta adevarul lui,deci cine crede in dumezeul pamantului sa ii fie de bine,eu ma inchin la suprem ca el este calea noastra nu oamenii care sa zicem au adus ceva invataturi pe planeta asta la vremea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu