luni, 12 august 2024

Dragi cititori

Unii dintre voi ma cunoasteti din anul 2012 de cand mi-am facut blog si am inceput sa dau sfaturi pentru cine le cauta la vremea aceea.Scriu in fiecare zi afirmatii,rugaciuni si multe alte informatii,si cred ca unii dintre voi sunt dusi in eroare de aceste informatii ale mele.Nu vorbesc de Iisus,eu vorbesc de SUPREM,de cine ne este cu adevarat DUMNEZEU.Pentru mine Iisus este doar o poveste bisericeasca nimic mai mult,un om al timpului sau, nu al timpului meu,este dumnezeul celor ce dorm si cam atat.Va rog sa nu ma bagati pe mine in ideia de biserica ca nu am nimic in comum cu ea.Nu exista,ea exista pentru adormiti si pentru aceia care se simt comod in minciuni.Bunica si strabunica si bunicul si cam atat ,ei sunt cu biserica si moastele,pupatorii de morti.Stiu prea multa informatie acum ca sa mai amestec vreodata biserica in viata mea,nu mai am nimic in comun cu popa din 2012, cand am decis sa sterg minciuna gogonata din viata mea,asa ca voi ce cititi pe la profilul meu de toate sa nu mai aveti impresia ca va vorbsc de Iisus si ca va indemn ca sa va rugati la el cumva.El este un om ca si voi ,pus de stelari sa faca o treaba si stelarii au zis ca este un proiect esuat,nu si-au dorit sa se ajunga la ce este el acum,adica dumnezeu si sa se faca parada asa mare cu el.Deci,Iisus este un proiect al stelarilor de acum 2 mii de ani,esuat lamentabil,nimic mai mult.Nu este dumnezeu,nu este adus sa ia pacatele nimanui,Dumnezeu realul nu are copii,deci nu mai bateti campii ca el ar fi copil de dumnezeu.Cu totii suntem creatiile lui Dumnezeu adevarat si el nu este bagat in aceasta poveste,stelarii au gresit cand au creat acest proiect. Cam atat,pace voua si daca mai aveti intrebari puneti-le, va voi spune informatii despre orice, pentru ca dumnezeu mi le va da pentru voi toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu