luni, 19 august 2024

SPIRIT LIBER

Nu v-ar place sa fiti liberi? Nu v-ar place ca lumea asta sa fie RAI?Uitati-va ce aveti in jurul vostru.O societate mizera ,cu legi care strang omul cu usa zilnic,dari catre stat si mizerie mentala cata incape in capul omului.Mai avem si biserica cu mizeria ei,ca face sfinti pe banda rulanta,desi nu exista sfinti,exista ingeri si cam atat ,restul mizeria din capul bisericii,de parca ar sti cineva care este adevarul din spirit.Am aflat cateva lucruri de acolo si sincer totul este frumos,numai ca daca va povestesc ca Dumnezeu nu are nicio putere paranormala,ca am vorbit cu el de zeci de ori in ultimii 10 ani si mi-a spus ca el foloseste tehnologie.In 2015 a retrogradat pamantul in constiinta,adica de la 3D cat aveati in constiinta atunci va adus in constiinta 0,5D,adica va prostit maxim ca nu ati ascensionat in constiinta asa cum el programase pentru omenire.Acum cand ma uit la om vad o maimuta si nimic mai mult,va lasat minte doar cat sa nu dati in gropi ,in rest adormitii sunt praf la minte. Cum am zis si in titlul acestei postari ca vreau sa fiu un om liber.Liber de constrangeri,liber de religii,nu ma intereseaza in ce crede omul de langa mine,este aiurea sa ma simt singura ,dar este ok ca asa am scapat de multa mizerie din lumea aceasta.Ce bine este sa sti ca esti liber,ca nu mai ai idei proaste,ca mintea ta poate calatorii in ce plan doreste ea,ca nu este legata deloc de planul acesta 3D.Nu va veti trezi cu adevarat decat in ziua cand o sa ziceti clar…eu de astazi sunt un om liber…cand veti gandi asa toata mizeria acestei lumi se va sterge de pe spiritul vostru .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu