miercuri, 14 august 2024

DRAGI OAMENI

Am citit ce ati lasat voi scris pe la postarile mele si am observat ca unii dintre voi sunteti nedumeriti de ce nu am spus inca de la inceput ca eu nu scriu rugaciuni catre Iisus,pai nu scriu pentru Iisus ca nu vreau,el pentru mine este doar un invatator nu dumnezeu.Te rogi omule la dumnezeu nu la om simplu ,El a fost un om pus sa faca niste lucruri si tot ce a facut a ramas scris intr-o carte,biblia ,care si aia este masluita maxim de biserica ca au scos partea cu incarnarea si tot ce se stie despre acest lucru.V-am scris ce am primit si eu prin canalizari de 10 ani ,stau de vorba cu ingerii mei pazitori si ei mi-au spus ca omul ajunge in spirit si de acolo este preluat si relocat in zone unde asteapta sa fie intrupat.Nu te tine acolo definitiv,cum credeti voi,ca este un flux permanent de dute vino din fizic in spirit.La nivel de planeta sa zicem ca mor 100 de persoane pe zi,si se nasc tot atatia pe zi,deci este un dute vino permanent.Mori azi si te intrupeaza maine.Ideea de Rai pentru om simplu nu exista ca ajunge omul nostru acolo plin de mizerie si trebuie sa se discute cu el ce a facut toata viata lui,are grija de acest lucru ingerii lui personali.Pe urma te relocheaza intr-un spatiu unde ti se da ce iti trebuie de inceput,ca daca stai prea mult acolo mergi la munca,ca nu iti da nimeni gratis nimic.Sigur ca informatia asta a deranjat pe unii dintre voi ca sunteti convinsi ca o sa huzuriti dincolo de aceasta lume ca o sa mancati prana si sa vedeti trai pe voi acolo.Vai de voi daca credeti ca o sa ajungeti intr-o lume unde stai degeaba si iti pica toate in gura fara sa faci nimic.Nu cred in asa ceva,mi-au aratat ingerimea mea lumea aceia,este o lume ca si aici cu reguli stricte,mai stricte ca aici.Dar acest lucru il credeti sau nu,alegerea fiecaruia. Am aflat eu si mai multe lucruri,dar cu timpul o sa vi le spun,drumul sufletului daca nu se trezeste,va asteapta o groapa comuna pentru cei ce nu se trezesc,sa va fereasca sfantul sa ajungeti sa vedeti acel abis unde sunt sufletele rele aruncate,voi stiti de Iad,nu exista Iad pentru adormiti,ci doar o planeta speciala pentru sufletele care refuza trezirea,stati acolo pana cand sufletul vostru o sa urle ca doreste sa treaca la o noua stare,am vazut planeta aceia,nu va recomand sa ramaneti netreziti,va asteapta Iadul clar..zona trezirii cum I se mai spune.Nu cred ca doriti sa stati in acest iad numai pentru ca sunteti incapatanati.Vedeti bine ca de ani buni se chinuie stelarii cu voi sa va treziti,si voi nimic ,din rau in mai rau ati ajuns.Poate credeti ca glumesc cu asta,dar la inceput in 2012 aveam pe blog 6 mii de oameni zilnic,acum am 50 de persoane pe zi,unde sunt restul,de ce sau dus la culcare?Mintea are nevoie de infuzie de informative noua zilnic,nu mai respingeti informatia noua ca nu stiti daca este adevar sau minciuna.Eu zic ca informatiile mele sunt reale,de ce m-ar mintii ingerii mei pazitori? Ei vor ca voi sa stiti anumite lucruri,sa iesiti din mizeria bisericii,care este o entitate care nu vrea sa stiti adevarul.Ii da cu doamne milueste si cam atat si restul nimic.Invata omul numai tampenii de la ei.Ei nu au fir direct cu dumnezeu sa stie adevaruri,si nici nu sunt interesati sa stie,isi fac treaba si cam atat.Nu stiu daca cineva realizeaza ca popa este doar un slusbas,un om la serviciu si cam atat,citeste cartile bisericesti,va spala creierii si cam atat,de unde atata sfintenie la ei?Preafericitul,preainaltul,isi pun si nume aiurea de parca nu mai este nimeni ca preafericitul Daniel,nu realizati ca nici macar Iisus nu are acest nume,adica Iisus este simplu Iisus,dar Daniel este preafericitul.Doamne fereste-ne de prosti,ca este pamantul plin de ei.Nu se vor trezi decat daca le pica ceva in cap si le aduce aminte ca au uitat de divinitatea din ei si a lui Dumnezeu. Va rog pe cei care nu rezoneaza cu ce am scris aici sa taca,tacerea este ca mierea ,nu intri in casa mea sa ma injuri si eu sa tac,te dau afara in suturi.Nu este nimeni obligat sa accepte ce am scris eu aici,deci tineti-va gura daca nu rezonati .Informatiile aceste sunt pentru aceia ce chiar vor ceva mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu