duminică, 30 aprilie 2017

Salusa si Iisus

Iubirea fata de aproapele tau

Iubirea fata de aproapele vostru este una benefica pentru voi.Aveti grija cum va purtati cu cei de langa voi.Daca nu faceti o imbinare intre voi,lucrurile or sa mearga prost.In aceasta lume, doar iubirea este calea.Din mosi stramosi de la Iisus ati fost invatati calea aceasta.De ce nu ati ales voi calea aceasta? Este asa greu sa fiti iubire? Eu zic ca nu,este o cale simpla,este calea spiritului.De ce oare alegeti voi alte cai?De ce nu ati invatat in 2000 de ani calea iubirii?

Salusa


Eu Iisus v-am adus calea iubirii cu multe sute de ani in urma.De ce nu ati ales calea aleasa de mine?Astazi sunt aici sa va aduc din nou acelasi mesaj,sper ca de data aceasta sa fie auzit.Omenirea a ales o cale urata,nu a ales deloc din caile mele,de aceia va rog din nou sa ma alegeti pe mine.Am fost rastignit,chinuit pentru niste concepte,acum puteti alege aceasta cale fara sa fiti chinuiti.Sigur ca sunteti chinuiti de propria ignoranta,pe care o cam aveti ,pentru ca sunteti inconstienti.Astazi va spun din nou,alegeti-ma pe mine,eu sunt calea,adevarul si viata,asa v-am spus,si asa si este,pentru ca eu sunt Dumnezeu.Candva poate ne vom intalni,atunci veti intelege ca trebuia sa alegeti calea mea.Am ales acest canal sa va aduc din nou mesaje cand este timp si la mine,poate veti intelege cei ce cititi sa alegeti calea lui Dumnezeu.Eu sunt peste tot,in tot ,in toate,trebuie doar sa ma urmati.Pentru planeta Pamant eu sunt Dumnezeu,alegeti calea lui Dumnezeu si eu voi fi viata voastra.

Iisus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu