vineri, 21 aprilie 2017

Viata traita dintr-o perspectiva mai inalta




Viata trebuie traita la o calitate superioara.Eu ca om am incercat mai multe stari.Nu trebuie niciodata sa lasi garda jos.Astazi poti fi foarte fericit,iar maine sa fi jos de tot cu cine stie ce trairi urate.Nu mi sa intamplat,dar stiu ca asa poate fi.Ce puteti face in asemenea situatii?Puneti mana si ridicati-va de jos,nu trebuie sa lasati viata sa va faca praf.Omul are de trait de toate,asa ca lasati vaicareala.Clar o sa avem si lucruri rele,ce facem in asemenea situatii? Va spun eu,traiti la cel mai inalt nivel in acele momente.Cand va loviti de cate ceva, garda sus,si lasati plansul.Nu o sa va ajute la nimic,pur si simplu o sa va de-a o stare proasta,dar este bun si acela daca chiar vreti sa plangeti.Viata ma invatat ca daca nu te ridici,iti mai trage una de nu te vezi.Asa ca invatati sa nu mai fiti loviti si a doua oara din cauza incompetentei si lipsei de intelegere.Eu ca si elev la scoala vietii, va spun doar atat.Capul sus,iar daca aveti o problema,apelati la oameni competenti.Mergeti acolo unde va duce inima,spre fiinte ce sunt capabile sa va ajute in astfel de cazuri.Nu am inca o experienta uriasa de viata,dar va spun ca nu este de joaca cu viata.Intr-o zi o sa am mai multa experienta,sper pozitiva,ca nu isi doreste nimeni negativ in viata lui,sper sa fiu si mai trezit ca acum,cu mai multa experienta pe partea trezitilor,atunci am sa va dau mai multe sfaturi.Stiti ce inseamna  sa fi un trezit? Eu stiu,si este destul de frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu