duminică, 19 noiembrie 2017

Am ales pentru mine



Eu as putea sa spun ca de prea putine ori in ultimii ani au ales altii pentru mine.Sigur,chiar a fost o situatie cand au ales altii pentru mine,si am iesit destul de ciufulita in acea perioada.Unii oameni chiar cred ca pot alege pentru noi,este gresit ,pentru ca nu stiu ei ce ne este noua bine,ca sa poata ei sa spuna ca stiu ce cale am eu de urmat.
Calea mea este aleasa de mine integral,pentru ca doar eu stiu ce vrea sufletul meu.Eu-l meu stie el mai bine ce vrea,nu trebuie sa vina nimeni sa aleaga pentru noi ca noi sa spunem ca ne este bine.Sigur ca uneori se mai nimereste ca o ideea a alcuiva sa fie mai buna decat a noastra,nu zic ca nu avem nevoie de sustinere uneori,dar cu viata noastra trebuie sa umblam doar noi,nu altii.
Aleg pentru mine zilnic cum sa traiesc,ce sa gandesc,si sigur daca intalnesc oameni iau si de la ei cate ceva ,daca consider ca ei au ceva de dat,poate o idee,poate ceva material.
Eu as zice ca este bine sa avem totusi o deschidere si spre lume,sa putem prelua si de acolo,daca este de bine pentru noi,dar cu mare atentie,ca nu stiti ce au oamenii in cap ,sau in suflet,sau ce intentii au ei fata de voi.
Sa spuneti de acum incolo ca sunteti stapani pe viata voastra,ca ati invatat ca asa este,si ca omul de langa voi trebuie sa isi vada de viata lui.
Am ales pentru mine o cale frumoasa,am grija ca in fiecare zi sa ma simt bine in pielea mea,mai ajut si eu cum pot zilnic pe aceste bloguri pe care le detin,am grija de mine,de mintea mea,de calea mea,de sufletul meu.
Vedeti ca este foarte usor sa fiti fericiti,trebuie doar sa constientizati acest lucru,si sa faceti tot ce puteti sa fiti fericiti.
Zilnic sa afiramti ca sunteti constienti de viata voastra,de voi,de sufletul vostru.Fiti atenti cu voi ,ca fericirea nu vi-o da nimeni, o claditi singuri pas cu pas.


Si asa si este.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu