luni, 13 noiembrie 2017

Propria lume



Singuri ne făurim propriul univers în care trăim, propria noastră lume.
Cand am inceput sa constientizez viata mea,am vazut ca este plina de greseli de tot felul.Nu am reusit chiar imediat sa remediez totul,pentru ca erau unele lucruri la mine care erau invatari sa fac lucrurile intr-un anumit mod,deci trebuia ca invatul sa aiba si dezvat,deci a trecut o perioada pana cand am reusit sa ma dezvat de anumite lucruri,cum ar fost anumite reactii,vorbe,ganduri.
A fost greu,a necesitat ani sa ma dezvat de a ma supara rapid cand ceva ma tulbura,sa nu mai am reactii negative.Uneori ele veneau pe negandite,asa eram eu obisnuita sa mi se intunece mintea daca cineva ma deranja,sa devin nervoasa rapid.Am invatat sa trec peste acest inconvenient,sa ascult imediat mintea mea sa ii vad reactia,si am inceput incet incet sa nu mai am reactii de niciun fel.Acum vad omul cu reactiile lui,eu sunt in alt plan de existenta,sunt doar prezenta, nu si colaborator la discutii,ma simt ca si cum as fi intradevar in alta locatie si doar privesc.Nu mai am nicio reactie la nimic,stau si ma uit,gandesc lejer,nu ma influenteaza nimic,si ce este o reusita pentru mine,este ca vad omul asa cum imi arata el a fi in acel moment.
Nu de putine ori am ajuns la concluzia ca cel din fata mea este o minte micuta,cu prea putina intelegere a lucrurilor si a vietii,si sa stiti ca asa sunt marea majoritate.Dintr-o simpla discutie cu acea persoana cu care interactionez ,imi dau seama ca nu are prea multa intelegere,este greu sa traiesti printre astfel de oameni,dar nu imposibil,daca iti dai seama ca asta este lumea ,alceva nu o sa primim noi cei ce ne-am trezit.
Este lumea netrezitilor,deci ce pretentii sa avem de la mintile de pe langa noi? Poate daca avem pretentii cica o sa reusim sa ii schimbam putin macar.Nu prea cred ca putem sa schimbam lumea noi cativa treziti,ne lovim de mintea netrezitului,ori el nici vorba sa priceapa cam ce vrem noi de la el.
Nici nu ar fi bine sa ii bruscam,sa le aratam noi alte cai,mai ales daca sunt 100% adormiti.Acolo tulburam niste ape ,iar ei nu vor intelege chiar nimic.Poate sa avem ceva sanse cu cei ce incep sa miste putin ,acolo sa zicem ca le putem furniza niste informatii,constientizandu-i ca suntem intr-o lume care ne striveste cu legile ei urate,ca putem avem mai mult,ca avem oameni care fac legi impotriva noastra,ca nimic nu tine cu omul de rand.
Sa va apucati sa le spuneti ca lumea este condusa de o mana de oameni care au preluat lumea 100%,ca sunt doar cateva familii ce sunt sefe peste planeta ,ar fi cam mult pentru un adormit,care nu are habar nici de propria lui viata,dar de ce se petrece in aceasta lume.
Si eu am inceput cu ani in urma sa povestesc ce am aflat eu,ce era de fapt in lumea aceasta,si nu mica mi-a fost mirarea ca se bateau cu mine in vorbe sa imi spuna ca ce spunea persoana adormita era adevarul,nu ce spuneam eu.Va asigur ca isi pazesc bine stiinta lor cei adormiti,nu se vor lasa schimbati,ca ei cred 100% ce aud de la tv,presa si mai peste tot in societate,restul este conspitatie a unora ce nu au ce face,adica ce facem noi aici,constientizare ca exista mai mult decat se vede si se spune,ca este mare cenzura a informatiilor,nu este de actualitate,ca mintea micuta a adormitului nu pricepe mare lucru,nici nu accepta ce i se aduce ca informatie noua.
Cum sa creada ei ca se intampla niste lucruri pe planeta,si nu sunt spuse la tv?
Incerc de ani sa aduc putina constientizare,stiu ca multi sau trezit citindu-mi blogurile,deci ceva sa miscat datorita muncii mele de zi cu zi de ani buni.

Va invit pe blogurile mele sa gasiti un pic de inspiratie ,de constientizare a unor lucruri ce inca nu le-ati constientizat,si de ce nu o cale spre evolutie, care eu o tot aduc de 5 ani pentru voi toti ce imi cititi blogurile.

Afirmati adesea
Sunt constient de viata mea,stiu ca trebuie sa evoluez,constientizez ca nu traiesc intr-o lume ce se vede la tot pasul,ci este cu mult mai mult decat se vede.Suntem prinsi intr-o stare urata,multa minciuna,si lipsa de constientizare.Eu am iesit din aceasta stare.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu