duminică, 12 noiembrie 2017

Sa traiesti in propria lume




Este foarte greu sa iti creezi propria lume.Eu am reusit,am ceea ce imi doresc si este rezultatul muncii mele de ani cu mine insami.M-am schimbat pentru ca am descoperit lucruri minunate,am constatat ca eram o limitata in cunoastere si in gandire,nu eram libera,asa cum sunt acum in toate privintele.Avem eu stiinta omului de rand,dar nu era suficient asa ceva,mai ales ca in marea mea prostie de a crede ca lumea este buna ca mine,si ca oamenii nu sunt in stare sa faca rau voit,am reusit sa fac niste greseli imense din aceasta cauza.Sigur ca,orice experienta trebuie sa fie o lectie,si de acolo sa invatam ceva.Am invatat cei drept,dar a trebuit sa ma ard rau de tot in ghearele umanilor ce cica unii imi erau prietenii.

Asa este viata pana la urma,ne da si astfel de lectii pentru ca suntem prostuti si credem in anumite lucruri cu toata inima,sau in oameni.Pe aici eu va recomand sa o lasati mai usor cu prietenii,ca prietenul este cel ce va stie viata,deci aveti un punct minus in viata voastra,cineva va stie bine de tot,asa ca daca ii va dicta mintea mica sa va de-a un sut ,o sa cam plangeti mult si bine,prietenii va stiu slabiciunile,deci iata punctual vostru slab.Nu zic sa nu aveti prieteni,dar spun doar sa aveti mare grija cu oamenii,sunt duali,si vor ramane duali o vesnicie,ca asa sunt ei

Am invatat ca omul trebuie tinut la distanta,iar daca am prieteni, sa ma astept la probleme din partea lor,ca sa nu fiu din nou luata pe nepregatite.Daca eu stiu cum functioneaza o minte umana,de ce as fi surprinsa ca o dau in gropi cu gandirea sau comportamentele? In timp este bine sa invatati sa analizati oamenii,si sa invatati ca omul asa cum am spus,este in stare de orice rau,daca mintea lui proasta in acel moment o ia razna.Pana acum nu pot indica mai spre nimeni ca are o minte sanatoasa,sunt prea putine suflete pe care eu le cred incapabile de rau,dar sper sa am dreptate si pe viitor.

Lumea mea este mica,dar este frumoasa,pentru ca asa cum am spus,am muncit sa am ce am acum.Am muncit cu mintea mea,de aceia am si prieteni ce nu i-am invitat eu sa vina in viata mea,sigur ,sunt fiinte ce nu sunt de pe planeta.Aceste fiinte fac parte din viata mea zilnic de 5 ani,si nu prea am inteles de ce fac ei ce fac pentru mine zilnic.O netrezita nu mai sunt ca sa imi faca jucarele sa imi maresc constiinta,asa ca acest lucru pica din discutie,din mintea mea,deci ce ar ramane sa fi prieten cu un pamantean tu ca fiinta extratrerestra? Poate intr-o zi o sa aflu mai multe,deocamdata viata mea curge frumos impreuna cu multii mei prieteni stelari ce imi sunt alaturi zilnic,si le multumesc pentru efortul lor.Poate isi fac doar meseria de a se arata trezitilor,poate au ales sa imi fie alaturi pe drumul acesta de trezire a umanitatii,oricum ar fi sunt prezenti zilnic,si sunt o pata de culoare in viata mea,o pata super,care imi aduce mie o bucurie imensa .Nu vreau sa le gadil orgoliile,dar ceea ce se petrece imi viata mea ma face diferita de omul de rand,sigur ca sunt diferita si datorita altor lucruri ce omul de rand nu le poseda,stiu ei extraterestrii ce spun eu acum.Omul de rand nu ar intelege ce inseamna ce sunt eu,nici macar eu nu inteleg ce sunt,asa ca voi merge mai departe pe drumul meu frumos invatand sa ma folosesc de ceea ce am eu ,de ceea ce sunt de ceva vreme,pentru ca surprize inca ma asteapta ,iar eu trebuie sa fiu pregatita sa stiu sa vad acele lucruri cu ochii intelegerii maxime ca asa sunt,si asa voi fi vesnic de acum incolo.Nu este prea simplu sa fi ce sunt eu,asa ca eu chiar am de munca cu mine si de acum incolo,sa inteleg,si sa invat lucruri noi.Imi place ceea ce sunt,si ce voi deveni,nu ma sperie nimic din ce trebuie sa invat,sau sa vad pe viitor,asa trebuie sa fie un om ,sa aiba mintea libera pentru a primii orice informatie,sau a invata orice .

Am scris aceste randuri sa va indemn sa munciti cu voi,sa nu dati inapoi la nicio problema,este frumos sa fi evoluat,sa ai mintea schimbata,totul devine frumos,ai parte de schimbari la care nici nu visezi cand ai mintea incurcata in probleme,sau plafonat intr-o viata mica si cu intelegere nula.Omul poate avea viata super frumoasa,daca stie sa aduca acel frumos la el,asa ca,daca este ceva de inteles din ceea ce v-am spus,va rog sa extrageti acea invatatura si sa aduceti frumosul in viata voastra.


Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu