luni, 20 noiembrie 2017

Am ales sa fiu un far de lumina



De ani buni am ales un drum care il urmez si acum.Mi-am ales acest drum pentru ca rezonez cu el,este ceea ce stiu eu cel mai bine sa fac,deci am ales ceva ce imi infrumuseteaza viata de zi cu zi,ma face sa ma simt implinita,si sigur ca fac ceva si pentru cei din jurul meu.
Scrisul pentru mine este recreerea mintii,ajutorul pe care il dau prin sfaturi ma face sa ma simt implinita,deci fac ce imi place mie cel mai mult.
Sunt putini ce au ales un drum al luminii,si prea putini ce au ales sa ajute pe altii cu indicatii care sa ii faca sa vada lumea cu alti ochi.
Puteti alege si voi sa faceti ceva ce va place,sau sa ajutati si pe altii,dar aveti grija sa faceti acest lucru intr-un mod care sa nu va faca voua rau,pentru ca daca ne implicam pe direct in viata oamenilor adormiti, se poate sa ne luam lectia vietii noastre,si nu este una frumoasa deloc ,ca ei nu pricep mare lucru din ce le-ati spune lor,deci o sa va cam loveasca  nu gluma.
Cum sunt eu acum si explic pe intelesul tuturor unele lucruri,sa ma apuc sa fac aceasta munca cu un netrezit fata in fata,acela sigur nu ar intelege mai nimic,si m-ar considera si nebuna sa ii spun lui niste chestii la care el tine maxim.
Ce ar fi sa ma apuc eu sa spun ca toata religia este un fals grosolan,o manipulare a mintii oamenilor,impusa de inchizitie,si acceptata ca oamenii trecutului nu aveau inteligenta,de parca acum ar fi altfel.Am sa ma aleg cu niste catalogari urate,o sa fiu facuta nebuna in cel mai bun caz,ca se poate si mai rau,sa fiu jignita, sau scoasa in afara anturajelor lor,ca vorbesc prostii,sustin ceva ce lor li se pare blasfemie.
Eu am ales sa fiu un far de lumina pentru cine are nevoie de aceasta lumina,si o fac cu dragoste de multi ani.Nu sunt picata acum in ciorba ascensiunii,sunt batrana ca timpul,si cu experiente de toate felurile si bune si rele.
Pot sa scriu zilnic pentru doua bloguri,o fac ca unii oameni sunt atasati de blogul vechi,cel cu denumirea FAMILIA CELESTA,o fac si pentru blogul nou, IN SPATELE SCENEI...sper sa invatati calea ascensiunii,pentru ca asta este menirea mea de om,sa invat oamenii o cale noua,sa aduc ceea ce eu stiu si am invatat in decursul multor ani.
Vreau sa vad ascensionand in planuri inalte cu minea,sa nu incurcati ascensiunea ca ati pleca pe undeva de aici.Nu,nici vorba de asa ceva,pur si simplu ascensiune inseamna o constiinta mare.Ma bucur ca unii aveti constiinta peste 4D,asta inseamna ca ati invatat cam cum merg lucrurile,si va pastrati mintea departe de mizeria din jurul vostru.
Este frumos sa fi un ascensionat in planuri inalte cu mintea,esti departe de mizeria lumii,esti alcineva,esti unic ca om,esti frumos,departe de cei ce inca bajbaie in propria viata.
Afirmati
Sunt constient ca trebuie sa ascensionez.Am invatat sa stau pe drumul meu,drumul ascensiunii mele personale.Sunt frumos,si aceasta frumusete o cultiv in jurul meu permanent.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu