marți, 16 ianuarie 2018

Fi fericit



Umblam dupa fericire toata viata si spunem ca nu am gasit-o.Eu zic ca ar fi bine sa fim fericiti cu ce avem,si sa facem tot posibilul sa ne bucuram de orice lucru care il avem.
Nu trebuie sa asteptam fericirea,trebuie sa nemultumim cu ce avem,sigur sa si luptam sa avem mai mult,dar in niciun caz sa stricam fericirea noastra ca nu avem ce ne dorim.Unii intra in depresii ca nu au ce isi doresc,sau ca sunt saraci.Poti fi fericit si daca esti sarac,sa nu legati niciodata fericirea de bani,sau alte lucruri materiale ca atunci cand va stricati viata de tot.
Traim intr-o lume unde saracia este la ea acasa,ce facem? Ne distrugem vietile ca suntem saraci,sau ne bucuram de tot ceea ce avem?
Este o lectie a vietii si acest lucru,pentru ca multi fac greseala sa fie in depresie ca nu au suficienti bani,ca nu isi realizeaza visele.

Afirma  mereu

Sunt constient ca traiesc intr-o lume unde este posibil sa nu am ce imi doresc,voi face tot posibilul sa fiu fericit ,chiar daca astazi nu mi sa indeplinit toate dorintele.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu