joi, 31 ianuarie 2019

CE ATRAGI SPRE TINE


Afirmati adesea:

Sunt decis sa imi schimba viata daca ea este nefericita,sa aduc in viata mea numai succese,sa fiu atent cu mine,cu gandirea mea,cu deciziile mele,si sa las trecutul la locul lui,sa ma bucur de amintirile mele frumoase,pe cele urate sa le vindec.

Si asa si este

CE ATRAGI SPRE TINE


Cand te astepti la tot ce e mai bun in viata, atragi spre tine tot ce-i mai bun, deci, incepe chiar acum sa vezi tot ce-i mai bun in toti si in toate, asteptand sa se intample tot ce-i mai bun. Asteapta-te sa-ti fie indestulate toate nevoile si sa gasesti solutiile tuturor problemelor. Asteapta-te sa progresezi spiritual. Sa nu accepti limitari in viata, gandeste-te doar ca toate darurile  sunt ale tale cand inveti sa respecti ierarhia valorilor si cand pui lucrurile de prima importanta pe locul intai. Asteapta-te sa cresti in intelepciune, frumusete, si intelegere. Fii gata sa devii un canal pentru iubirea si lumina  divina care se vor revarsa peste tine. Accepta sa te folosesc pentru lucrarile lui Dumnezeu. Fa toate acestea cu credinta si incredere desavarsita, si contempla desfasurarea minunilor ,nu numai din cand in cand, ci mereu, asa incat intreaga ta viata sa fie un imn de bucurie si recunostinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu