duminică, 20 ianuarie 2019

Invatatura


Am inteles ca trebuie sa ma schimb,vad lumea cum este,eu imi vad de calea mea.Invat sa iubesc neconditionat si sa imi tin mintea in frecvente inalte.
Si asa si este


Invatatura


Cand inveti sa faci ceva, sa conduci masina, sa inoti sau sa canti la un instrument muzical, la inceput esti foarte atent la fiecare gest, la fiecare miscare. Faci greseli, dar nu te lasi. Iti corectezi greselile si incerci mereu, pana stapanesti tehnica respectiva. Apoi nu mai trebuie sa te gandesti la fiecare miscare, le faci pe toate automat, totul decurge lin si iti face placere, pentru ca nu mai e un efort. Asa e si in viata spirituala. Cand ea devine o parte din tine, nu mai e nevoie sa ti se aminteasca sa fii constient de prezenta  divina in tine, pentru ca iti dai seama de ea, o simti mereu. Nu mai trebuie sa te acordezi la diapazonul Dumnezeu, pentru ca esti in permanenta acordat. Pentru tine toate acestea au devenit simple ca respiratia. La acest nivel stii ca EU SUNT este  in tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu