sâmbătă, 9 februarie 2019

Lumina vietii


Afirma adesea

Sunt un suflet ce a inteles caile vietii,restul sunt oameni cu problemele lor,cu invataturile lor ,cu deciziile lor.Eu imi vad de viata mea,si imi iau lectiile din jur si din trairile mele.

Si asa si este

Lumina vietii


Sa vezi intotdeauna latura luminoasa a vietii. Sa te astepti intotdeauna la tot ce e mai bun si sa observi cum se realizeaza. Niciodata sa nu acuzi pe altcineva pentru starea negativa in care te afli. Tu esti singurul tau stapan,numai de tine depinde sa intorci lucrurile si pe cealalta parte, ca sa vezi ce e in dosul lor. Daca alegi intotdeauna latura intunecata a vietii, nu te poti astepta sa-i atragi pe cei care cunosc bucuria libertatii adevarate, caci asemanarile se atrag, tu vei atrage numai pe cei care s-au fixat intr-o stare negativa. Daca te afli intr-o stare elevata si iubirea se revarsa liber din tine, ii vei atrage pe toti, pentru ca toti se bucura de apropierea unui suflet plin de bucurie. Invata sa ridici moralul celorlalti si nu te lasa niciodata tras in jos de atitudinea negativa a cuiva. Esti aici ca sa creezi pace,armonie, frumusete si perfectiune, deci nu-ti mai pierde timpul si fa ceva in sensul acesta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu