vineri, 15 februarie 2019

Valorile vietii


Afirmati adesea: Eu am grija de viata mea,invat,ma schimb,ajut si progresez ,pentru ca asa aduc in viata mea doar lucruri bune,si am o viata frumoasa.

Si asa si este

Valorile vietii


Care sunt valorile pe care te bazezi in viata? Daca sunt numai cele materiale, care se schimba de la o zi la alta, poti sa-ti petreci viata agitandu-te ca o veverita in cusca, fara sa ajunga undeva. Iar daca sunt cele spirituale, trebuie sa le cauti inlauntrul tau, si acest lucru poti sa-l faci numai daca esti calm si aduci la suprafata comorile nepretuite care zac in adancul sufletului tau. Pe acestea nu le vei putea gasi in afara, pentru ca in tine ai tot ce e mai valoros in viata. Esti liber sa hotarasti singur ce e valoros si ce nu e valoros pentru tine. Nimeni nu va incerca sa te influenteze, pentru ca omul are liber arbitru. De tine depinde sa faci din viata ta un succes sau un esec. Lumina e aici; de ce sa n-o urmezi?
Iubirea e aici, de ce sa n-o accepti? Nimic nu ti se refuza cand cauti cu toata inima, cu toata mintea, cu tot sufletul si toata puterea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu