joi, 22 decembrie 2016

Familia Celesta



Probabil multi ati fost atasati de blogul Familia Celesta,care mi-a fost sters cam pe la inceputul anului trecut,acesta este o copie,si nu am postat eu Maria, pe el niciodata.A apartinut celor ce erau evoluati pe blogul principal Familia Celesta.Inca continui sa le postez scrierile,pentru ca sunt cu invataturi de la cei ce au reusit la vremea aceia sa evolueze.Multi dintre ei sunt la fundul sacului acum,adica au involuat intre timp ,ca se pare ca asa merg lucrurile.Exista un varf ascendent,dupa care vine si finalul,ca sus nu prea le-a priit multora dintre cei ce scriau pe acest blog anul trecut.Oricum ar fi, imi pare bine ca au scris ceva din ce au stiut ,si au invatatat in cativa ani,chiar daca acum sunt alceva,poate mai rau ca cei ce habar nu au de nimic.Este foarte rau sa va credeti evoluati,si sa va luati nasul la purtare ca si cum le-ati sti pe toate,adica cam treceti dincolo de gard ,unde predomina ceva urat din voi,sunteti prea plini de voi daca ajungeti sa va tineti cu nasul pe sus ca le stiti pe toate.Invatatura spirituala inseamna de fapt o linie continua de bine  in voi,nu fluctuatii ,si nici sa ajungeti sa priviti de sus omul de rand,care nu este evoluat,si nici sa aveti comportamente aberante gen unii cu care am intrat eu in conflict,ca ii durea capul de atata desteptaciune,si ce s-au gandit ei, sa imi de-a mie o lectie ca ma luam de ei ca erau asa de ciudati in comportamente uneori,ca sincer m-am intrebat de multe ori ce fac ei,evolueaza,sau ma streseaza pe mine :)))))).

Blogul acesta vroiam sa il sterg,dar nu mica mi-a fost mirarea cand am intrat dupa un an aici, sa vad ca totusi inca intrati,inca se citeste ceea ce se posteaza.Eu voi continua sa postez ceea ce sa scris in trecut,poate si un gand de al meu ,desi eu am alt blog,si nu intentionez sa postez aici decat Mantre.Acelea imi apartin,si poate afirmatii,daca voi avea inspiratie sa mai scriu si asa ceva.Poate reveniti si voi cu comentariile,si mai reanimam putin trecutul de dragul a ceea ce a fost candva,cand nu faceam fata cu raspunsurile la intrebarile voastre.

Legat de texte,sa stiti ca nu intervin in ceea ce au scris cei ce au scris,multe dintre ele au greseli,le voi lasa asa,nu le voi corecta,pentru ca asa vreau eu.Nu voi interveni in nimic din ce au scris.Puteti sa ii criticati,fiecare a scris cum a stiut,deci sa nu fim rautaciosi cu nimeni.

Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu