vineri, 12 mai 2017

Iadul



Din toata informatia pe care o detin acum suntem in zona de Univers unde este Iadul.Sigur ca nu suntem cu planeta in Iad,suntem doar ca si zona intr-un spatiu cu frecventa foarte joasa.Ultimile citiri arata ca suntem ca si frecventa cumva peste 13Mhz,deci foarte mica .Sigur ca aceasta frecventa ne afecteaza pe toti,si se pare ca in loc sa facem drumul spre dimensiunea 5D,am ajuns intr.o dimensiune in care trebuia sa calatorim ca si spirite,dar numai daca eram niste gresitori.
Creatia este structurata asa cum am mai spus in 6 planuri de care stiu eu.
Planul 1 unde am fost noi cu planeta,si unde era si dimensiunea 3D
Planul 2 Umbralul
Planul 3 Iadul
Planul 4 Tartarul
Planul 5 Raiul
Planul 6 Paradisul
Noi suntem acum in planul 3,numit si Iadul,sigur ca nu suntem in dimensiunea 1 ca sa fim chiar in zona Iad.Deocamdata planeta este in dimensiunea 11 a acestui plan,si speram sa nu coboram mai in jos,pentru ca avem ca si constiinta planetara o constiinta mai mica ca niciodata,nici macar 1D ca si constiinta planetara.
Daca vom cobora veti sti,pentru ca voi afla si va voi anunta.Voi posta si aceasta informatie daca o voi avea la acel moment.Deocamdata sa zicem ca suntem bine in dimensiunea 11D a acestei dimensiuni 3.Fiecare dimensiune este structurata in alte 12 dimensiuni,deci avem pentru cele 6 planuri dimensionale cate 12 dimensiuni de fiecare.Noi am calatorit din dimensiunea 3 a primului plan,si am ajuns in dimensiunea 11 a planului 3.Mai jos vom avea constiinta si mai mica pentru cei care nu si-au ridicat constiinta,si frecvente si mai mici pentru planeta,si sigur negativitate si mai mare pe planeta.Oricum a escaladat foarte mult negativitatea pe planeta,a depasit 70%,lucru extrem de grav.Nu stiu ce au de gand oamenii,dar o sa vedem lucruri nevazute .Eu nu mi-as fi imaginat ca vom avea situatia de acum,era vorba de ascensiune ,nu de cadere in planuri joase.Ce va fi de acum incolo probabil ne va sfida intelegerea de oameni.Vom avea un viitor urat de tot,cu miscari ale maselor,cu razboi daca nu suntem atenti,si cu schimbari climatice majore,si probabil cu vre-o invazie a planetei facuta de catre cei ce nu mai au rabdare cu mizeria de aici.


Namaste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu