marți, 2 mai 2017

INTRUPAREA



Sigur ca nu se stie aici in lumea fizica cum este cu intruparea,cum este cu procesul acesta al intruparii,dar hai sa incercam sa descifram aceasta stare.
Eu spun ca spiritul cand este dus la incarnare ,este obligat sa se micsoreze cat sa intre intr-o celula,unicelulari suntem la inceputul formarii corpului nostru.Sigur ca un corp se formeaza din ovul si spermatozoid,deci sunt doua spirite de fapt ,care prin unire ajung sa formeze corpul uman.Deci logica imi spune ca de fapt in corpul nostru sunt de fapt doua spirite care au crescut acest corp si au dat nastere de fapt unui cap care gandeste independent de spiritele care au fost la inceput ca formare a corpului.Ca spirit la intrupare, deci te unesti cu alt spirit pentru a forma corpul in care locuiesti o viata.Sigur ca mintea este preluata doar de un singur spirit din cele doua unite de inceput,deci exista un preluator de corp,spritul care reuseste sa preia mintea corpului.

In timp probabil ca este posibil ca unul din spirite sa moara,spun asta pentru ca uneori vedeti cum omul se schimba ca si personalitate,deci spiritul preluator moare,ramane al doilea spirit,deci acela are alt comportament,idei,totul este schimbat,deci,de aceia vedem schimbari masive de personalitate.Nu spun sa credeti ceea ce am scris,eu am presupus acest lucru cu intruparile ,pentru ca am vrut sa stiu cam cum stau lucrurile cu incarnarea,cam cum ar fi procesul acesta.

Am mers mai departe cu despicarea firului,ai am intuit si ca spiritul trece prin procesul stergerii de memorie,altfel cand ne-am naste am sti viata trecuta,deci spiritul trece prin stergeri de memorii concomitente pana cand de fapt el nu are amintirea decat a vietii care o traieste deja.
Am mers si mai departe cu despicarea firului si am ajuns la concluzia ca de fapt totul este condus de lumea spiritului,nu de lumea fizica.Spiritele ,asa cum ati vazut si in sesiunile lui Calogero,sunt calare,ca sa zic asa ,pe lumea fizica,ei profita de lumea fizica,deci ei colecteaza spiritele care mor aici,devenind de fapt ei conducatorii care le manipuleaza vietile celor morti.
Mortul ajunge pe mana spiritelor care manipuleaza incarnarile,si de acolo se pleaca in viata de aici.Daca ar fi lumea fizica cea care incarneaza,lucru improbabil, pentru ca spiritele nu se vad de catre fiintele din lumea fizica,deci automat lumea spiritului este incarnatorul,deci lumea spiritului nu are niciun interes,sau sa stie ce inseamna de fapt suferinta fizica,ele chinuiesc sufletul intrupat.Nu stiu ce este aceia durere,sau daca stiu nu le mai pasa, pentru ca ei sunt deja spirite,nu au de gand sa ajunga in fizic intrupati,deci stau calare cum am spus pe lumea fizica chinuind pe cei intrupati.

In urmatoarele postari am sa mai scriu si de alte subiete,sigur ca sunt doar presupuneri,si idei,dar este ceea ce eu gandesc,am mai citit pe colo,pe colo cate ceva,deci un fel de buchet de informatii si presupuneri, poate mai reusim sa aflam si alte lucruri interesante.

Postari vor fi o data la doua zile,nu zilnic asa cum a fost mereu.Daca ma ajutati cu idei voi posta zilnic daca sunt teme de dezbatut.Multumesc celor care vin cu idei si se implica in aflarea unor lucruri noi nespuse.Am surse din care pot afla aproape orice ce ne-ar putea interesa legat de evolutie,Univers,si multe alte lucruri.Indrazniti.


Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu