luni, 5 februarie 2018

Interese proprii



Traim intr-o lume unde fiecare cam face ce doreste,fara a constientiza ca ce facem cam aduce prejudicii la intreg.Sigur ca fiecare om are propriul interes,cam putini sa se gandeasca ca actiunile lor fac rau.Vedem la nivel global cam cum suntem condusi,acolo clar avem propriile interese,iar ele ne cam aduc prejudicii mari de tot.

Trebuie sa traiti constienti de voi,sa nu cumva ca interesele voastre sa aduca prejudicii celor din jur.La global cam ne facem rau nu gluma,am cam uitat,daca am stiut vreodata ,sa fim atenti sa nu aducem prejudicii.
Sigur ca eu ca om am propriul tel,propriile interese,si cam fac in asa fel sa le indeplinesc,chiar daca nu place celor din jurul meu.Sigur ca nu vreau sa aduc prejudicii,dar eu nu renunt la telurile mele.Nici voi sa nu renuntati la telurile voastre,trebuie sa fiti doar putin atenti sa nu raniti pe cineva,sau sa faceti si alte rele.

Trebuie sa invatam  si sa tinem de idealurile noastre,chiar daca celor din jur nu le place reusita noastra,sau ideile noastre,si cum am zis,daca telurile noastre supara,asta este,este alegerea noastra,nu poti impaca pe toata lumea.
Avem liber arbitru,deci facem ce vrem,cu conditia sa nu facem rau,asa este si cu interesul propriu,faci ce trebuie sa faci,sa ce doresti sa faci,dar cu conditia sa nu faci rau .

Afirma adesea
Am grija sa fiu atent la ceea ce fac,chiar daca eu imi urmaresc interesul propriu.Sunt atent la tot ce fac,si imi indeplinesc telurile in viata.

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu